3

181 13 8
                                    

Lisa...

Nihayet varmistik. Arabamizi sitenin garajina park etmistik. Evet siteli bir yazlik almistik. 4+1 daireleri vardi. Guzeldi yani. Direk odama ciktim. Esyalarimi 1 saate idaya yerlestirdim ve balkona ciktim. Telefonuma bakiyirdum ki jimin aradi.

Jimin: alo lisa nerede kaldiniz.

Lisa: jimin biz geldik.

Jimin: asagiya grlsrne bizimkilerle tanisirsin.

Lisa: tmm 10 dkye iiniyorum.

Ditt diitt diiittt...

Telefonu kapatip sacimi taradim arabada cok dagilmisti ustum iyiydi degistirmemistim. Asagiya indim. Jimin beni bekliyordu selamlasip digerlerini beklemeye basladik. Birden cok guzel sincaba benzeyen bir kiz (rose)  geldi ve jiminle sarildilar. Sonra elini uzatti.

Sincaba benzeyen kiz: meraba ben rose sende lisa olmalisin.

Lisa: evet.

Rose: tanistigima memnun oldum.

Lisa: bende.

Sonra asagiya cok havali tavsan disli bir cocuk geldi. (Jk) yanindada iri gozleri olan guzel bir kiz (tzuyu) tavsan disli olan onu umursamiyor gibiydi. Takmadim.

İri gozlu kiz: sevgilim. Yarin denize beraber gidelim mi??

Tavsan disli cocuk: hayir.

İri gozlu kiz: neden askim.

Tavsan disli cocuk : sana kac kere bana askim canim falan filan deme diyicegim.

İri gozlu kiz: hep diyecegim bitanem.

Lisa: allah sabir versin.

İri gozlu kiz: kizim bak seni yolarim.

Lisa: sen kimi yoluyon. Hayvan gibi boyundan ve hayvan gibi kilondan egilmeye tenenzul bile etmezsin.

İri gozlu kiz: seni ayagimin altina alirim cuce.

Sonra birden kahverengi sacli kiz (jennie) onunla  el ele tutusan swag (suga) bir cocuk geldi.

Kahverengi sacli kiz: hopp tzuyu. Yavas daha kiz yeni geldi kiza atar gider yapiyosun. Bu arada ben jennie bu da suga. Su tavsan disli olan jungkook sana atar gider yapanda tzuyu.

Lisa: bende lisa.

Tzuyu: jennie unnie sevgilimi kesiyodu ama.

Lisa: ben kim senin sevgilini kesmek kim?? Ben beceremem oyle seyler.

Bu dedim jungkookun siritmasina yetmisti.

Jungkook: yazik sen geceleri cikolatali sut icerken cizgi film de izliyosundur.

Lisa: heyy bikere cok eylenceli.

Herkes: djdjs.

Ardindan cok guzel bi kiz ( jisoo) geldi. Erkek olsam ucardim yeminle. Kdkd.

Guzel kiz: selam ben jisoo.

Lisa: bende lisa.

Ardindan yakisikli bir cocuk daha geldi.

Yakisikli cocuk: slm bende jin.

Lisa: bende lisa. Sey diyicem jimin daha var misiniz bu n kalabalik suru halinde mi geziyosunuz.

Tzuyu: herkes sevgilisiyle geziyo. Bu arada sen sapsin galiba. Yazik sana sahip cikicak biri yok.

Lisa: evet sapim ama bana sahip cikicak bir abim var. Cagirayim mi??

Jimin: olurr.

Hemen telefondan abimi aradim. Acti hemen de geldi zaten.

Tae: selam ben tae. Losanin abisiyim. Lan bi dakka sen cemen deil misin??

Jimin: lan uzaylim.

Tae: cemenimm.

Lisa: dkjdjd.

Jk: dkjdjd.

(Ayni sekilde gulduler jdkdkd)

Lisa: hey yapma. 

Jk: hey yapma.

Tae: susun lan.

Heosi ile abisi de tanisir gec oldugu icin evelere dagilirlar ve yarin denize gitmwye sozlesirler.

lalalisa_m_ bu hikaye sana.

I purple you

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

DİAMOND ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin