Jungkook...
Tamam. Lisanin fizigi guzeldi. Dis gorunusede baya onem verirdim. Ama dis guzellik kadar ici de onemliydi. Daha kizi tanimiyordum. Ayrica tzuyu kizin uzerine nasil suc atardi?!
Tzuyu: bakin iste lisa guymus bikinileri oturuyo birde jungkookaskimin yaninda.
Tae: hopp benim kardsim oyle bisey yapmaz.
Jisoo: tzuyu insanlari suclamayi kes.
Tzuyu: aa gercekleri soylemekte suc oldu. Benim sevgilim burda etkilensin ben ...
Jumgkook: Artik sevgili degiliz tzuyu.
Tzuyu: ne?! Neden?! Seni bigarim lisa.
Lisa: hey ben mi dedim ayril diye.
Jungkook: tzuyu bitti dedim. Seni hic sevmedim ki ben.
Tzuyu aglamaya basladi. Ama umrumda degildi. Sevmedigim bir kisiyle birlikte sevgili olmak istemiyordum.
Lisa...
Olanlara saskinlikla bakarjen tzuuunun toplandigini gordum. Ben ayakta bacaklarima krem surerken. Bana omuz atti bende sagolsun jungkookun uzerien dustum.
Lisa: s-sey o-ozur dilerim.
Jungkook:s-sorun deil.
Lisa: neyse ben soyle bir kalkayim.
Jungkook: bende siyle bir yardim ediyim.
Jisoo: lisa hadi denize girelim.
Lisa: tamam. Hadi girelim.
Denize girdik. Hersey mukemmlerfi. Deve guresi oynamaya karar verdik. İlk once izliyodum. İkili ikili oynuyoduk cunku. Jennie unnie suga oppa bir yakim. Rose ilede jimin bir takimdi. Jennie unnie roseyi denize rahtlikla atti sonra jisoo unniem seslendi.
Jisoo: bizde oynayalim mi??
Lisa: himm olur.
(Herkes jk ile lisa bekliyor ama no kskd)
Tae abicim ile benbir grup jisoo unnie ile jin oppa bir gruptu. Tabiki ben attim. Yasasin ben dkdkdk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİAMOND ✔
Fanfictionhahahha you are idiot babe!! (hahahha salksin bebegim!!) FOREVER BANGTANPİNK 💜💜 SHİPLER LİZKOOK🔥 JİROSE🔥 JİNSOO 🔥 YOONNİE🔥