25

67 4 22
                                    

Lisa...

Gozlerimi ilk actigimda bir sandalyeye baglanmis olarak buldum kendimi. Ama ben guclu bir kizdim. Kimse gormeden sessizce her gece aglayanlar gucludur cunku. Ben cok guclu bir kizim...

Birden ayak sesleri yaklasti bu bu seungri ve tzuyu idi. Anlamaliydim. Tzuyu bana iyi davranmaz ama iyi rol yapiyor.

Tzuyu: hahha you are idiot babe!
(Hahha salaksin bebegim!) sana iyi davranacagimi mi sandin?? Yazik. Simdi artik nasil yontemlerle oldururyz seni bilemem. Seungri oppa ne yapalim.

Seungri: acaba ben sunu bi elden mi gecirsem??

Gizlerim buyumustu aglamak uzereydim hissedebiliyordum.

Tzuyu: nerede bekleyeyim ??

Sungri: disariya cik.

Tzuyu disariya cikti agzim bantli oldugu icin konusamiyordum.

Seungri: seni soysam mi acaba??

Agzimdaki banti cikardi.

Seungri: sakin bagirma yomsa o aklindaki seyi yaparim bilirsin.

Lisa: tamam bagirmayacagim. Ama sunlari bilmeni istiyorum. Allah belani versin.  Bilmiyorsun Senin yuzunden kucuklugumden beri neler cektigimi bilmiyorsun.  Sen babami oldurdugun gunden beri neler cektigimi bilmiyorsun. Nenim babam yasamam icin sebeplarimden di. Simdi yasamak icin bir sebebim var ama sen beni ondan da ayiracaksin. Cunku sen kimseyi sevmedin. Ask nedir sevgi nedir bilemedin?? Dogru insani beklemedin. Biliyo musun ben sevfigim insani ablasindan kiskaniyorum. ABLASİNDAN!!  Ama o onu sevdigimi bilmiyor. Beni sevmiyor. Uzuluyor muyum tabiki evet. Ama ben olunce onun umrunda olmayacagini bile bile onu seviyorum.

Seungri: senin sevdigin misiyi tek sen mi seviyosun saniyosun. Tzuyuda onu seviyor. Ve benim ona yardim etmem lazim. Seni sevmiyorum lisa bu yuzden benden korkma ama yerinde olsam tzuyudan korkardim.

Lisa: ben kimseden korkmuyorum.

Tzuyu: kiza bisey yaptin mi??

Seungri: yapmadim sen yap istedim.

Tzuyu: iyi yapmissin. Jilet var mi ilk once o sevgilimin dikkatini cektigin bacaklarini keselim.

Lisa: umrumda deil.

Tzuyu: demek oyle.

Eline jileti aldi ve bacaklarima derin cizikler atmaya basladi. Bense umursamaz bakislar atiyordum. Cunku canim eskisi kadar yanmiyordu.

Seungri: djbdbs. Guzel oldu simdi sirada ne var.

Tzuyu: saclarini kesicem. Makas var mi??

Saclarimi cok seviyordum ama karismadim. Belime kadar uzanan saclarima kiymalarina izin verdim yoksa korkak durumuna duserdim. Saclarimi cok kisaltmadilar. Yani belimden sirtima geliyordu artik.

Tzuyu: himm demek canin yanmiyor. O zamn biraz eskileri hatirlatalim.

Lisa: birdaha soyliyeyim mi??

Seungri: neyi??

Lisa: UMRUMDA DEGİLSİNİZ!..

Tzuyu: cok cok eskiden 4 5 yaslarindaydin. Yine bir is cikisi babanin gelmesini bekliuordun degil mi??

Lisa: ...

Tzuyu: en sevdigim susman. Neyse. Ama is ciksi uzerinden 1 saat gecti. Baban gelmedi 2 saat gecti yine gelmedi. Telaslandin degil mi??

Lisa: ...

Tzuyu: sonra birden telefon caldi. Annrn acti. Arayan hastahaneydi. Denilen seyler sunlardi..

Hastahane(h): alo bayan manoban siz misiniz??

Annen(a): buyrun benim.

H: esiniz iskenceye ugramis. Su an yogun bakimda. Durumu kotu gelmeniz rica olunur.

A: ne hemen geliyorum. Hangi hastahane.

H: ........  ....... Hastanesi.

A: pki sagolun hemen geliyorum.

Sonra telefon kapandi. Sen merakla anneni dinledin. Degil mi lisa. Abin de oyle sadece merak.  Ama anneniz sana soylemek istemedi abimin kulagina fisildadi. Sana sahip cikmasini istedi. Abin korkmustu. Belkide son korkusuydu. Ama sana belli etmedi. Annen sizin icin yedek telefonunu birakmisti. Birsey olursa aramaniz icin. Saatler gecti ama haber gelmedi. En son telefon caldi. Arayan annendi. Dedigi seyde suydu.

A: oglum kizim. Babaniz vefat etti.

Tek kelime edemidiniz. Sen agliyordun degil mi??

O gunden beri babanin kiyafetlerni sakliyorsun.

Bunlari nereden mi biliyorum. Ben babanin ortaginin kiziyim. Neyse eskiler seni uzmeye yetti galiba.

Lisa...

O sirada kapi birden acildi. Ben aglamiyordum. Kendimi aglamamak icin sikiyordum. Gelen İU unnieydi. Gulerek geliyordu. Bana sunlari soyledi.

İU: seni birdaha kardesimin yaninda gormeyeyim.

Dedi ve bana tokat atti. Ses cikarmadim. Kapi birdaha acildi. Gelen jungkooktu. Anlasinin yaptiklarini gormus olmaliydi.

Jk: sen ne yaptigini saniyorsun bunca zamandir boyle miydin sana abla dedigim icin kendimden utaniyorum. Ve sen seungri. Seni dovdugum yetmedi mi.

Bir yumrut atti ve seungri devrildi.

Jk: tzuyu pesimi birak artik seni sevmiyorum. SENDEN NEFRET EDİYORUM*!

Jk: lisa iyi misin?? Allah belanizi versin.

Gerisini duymedim. Birden atraf karardi...

Ee nasil??

DİAMOND ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin