2.Decizii, durere si iubire

14.2K 575 20
                                    

Kate P.O.V.

Mama a zis sa mergem in sufragerie sa vorbim , de obicei cand ma cheama in sufragerie imi spune ceva de bine sau in acest caz de rau ..

Coborand treptele scarii ,imi vin in cap tot felul de scenarii , chiar nu stiu ce ar putea fi .

Ajungem in sufragerie , vad pe masuta o cana plina cu ciocolata calda umpland toata camera re acel miros magic .

Ne asezam si o intreb pe mama :

-Mama .. deci ? Ce am ? Ce se intampla cu mine ? spun eu ingrijorata si cu ochii plini de lacrimi .

-Kate , o sa.ti povestesc tot .. spune mama ofticand si ongrijorata .

Tatal tau a fost vampir

- Cum ?! Ce a fost ?! spun eu foartr uimita si tipand.

- Kate nu mai tipa la mine , sa fie clar , o sa.ti povestesc daca o sa taci pana la sfarsit , spune mana nervoasa .

Deci , tatal tau a fost un vampir foarte puternic , face.a parte din cel mai mare grup si cel mai puternic . Cand ma cunoscut pe mine , a decis sa renunte de a fi vampir , pentru ca , vampirii si oamenii nu se puteau casatori si nici nu puteau sa aiba o relatie cum aveti voi tinerii acum ..

Kate P.O.V.

Ma uitam la mama uimita si speriata , cum de eu nu stiu aceste lucruri ? De ce nu mi.a spus .. off . Mama sa oprit deodata si a inceput sa tipe si sa se tina cu mainile de cap . Ma uitam infricosata si nu stiam ce sa fac , deodata aud usa cazand jos , mam ridicat si deodata ceva ma pus inapoi pe canapea . Mama lesinase iar eu eram singura , nu stiam ce sa fac , am vrut sa ma duc spre ea si cineva ma tine de mana , m.am intors si am vazut un tanar inalt , cu parul negru , ciufulit dar intr.un anumit fel , avea niste buze mari si carnoase de iti venea sa.l saruti , avea un tricou mulat si i se cunostea abdomenul facut , si avea niste ochi de un negru foarte frumos .. Cand lam vazut , ma uitam numai la el si el se uita la mine .. Mama sa trezit si la vazut pe acest baiat foarte frumos deti venea sa.l mananci . Mama sa ridicat si ia spus:

-Kameron , ia loc si hai sa vorbim .

Mi.a dat drumul si mam dus repede spre mama ca si cum as avea 5 ani .

Mama la intrebat :

-Ai venit sa o iei pe Kate ? spune mama pe un ton superio .

-Ce sa faca ?! Sa ma ia pe mine ? spun eu tipand .

-Kate , maine la 8.00 sa fii in fata case.i tale , daca intarzii vezi suferii , spune Kameron foarte serios, si plecase .

- Mama ? ce se intampla ? spun eu cu lacrimi in ochi si incercand sa opres raul de lacrimi sa nu iasa din matca .

-Kate , el este stapanul tau , cand te.ai inascut , regele vampirilor , ca sa se razbune pe tatal tau ti.a ales un stapan si la 19 ani sa se arate si sa te ia cu el , si tu ai avut ziua de nastere acum 5 zile ..

-Si tata unde este ? este mort ? de de la.m vazut doar o data cand am facut 4 ani ?

- Tatal tau a vrut sa se opun regelui si ..

- Si ce ? spun eu speriata

- Regele la omorat dupa ce ai facut tu 4 ani .. Ca pana atunci a stat doar in inchisoare din castelul regelui .

-Deci eu maine o sa fiu slava acestui Kameron ?! raul de lacrimi incepand sa.mi invadeze obrajii

-Da Kate .. spune mama trista ..

Eu fug in camera cu ochii plini de lacrimi si imi caut iphon.ul . Il sun pe iubitul meu Alex , nu raspunde , cred ca este la repetitii , imi iau repede un tricou negru mulat , o pereche de blugi scurti , o jacheta si o pereche de converse negre . Cobor repede scarile si ies pe usa , care nu mai era.

Kate P.O.V.

Viitorul meu este distrus , o sa stau inchisa in casa acelui Kameron dragut , Ce spui acolo ??! imi spun eu imi minte , trebuie sa ma grabesc sa vorbesc cu Alex ..

Ajung in fata garajului unde Alex si trupa sa canta . Intru

Alex ma vazut si sa oprit din cantat si schimbandusi fata dintr.una vesela in una trista ..

Incep sa plang ..

Alex vine grabit spre mine si ma ia in brate si intrebanduma:

-Kate ! Ce sa intamplat ?! De ce plangi ?

L.am luat de mana si am iesit afara . Iam povestit tot , el avand o fata uimita , trista si avea ochii plini de lacrimi , ne iubeam foarte mult . Ma luat in brate si am inceput amandoi sa plangem .

Am stat impreuna pana la miezul noptii , plangand , suferind , unul in bratele celuilalt si iubindune ca si cum am fi 2 copii de 10 ani . Am decis sa plec .

Ma luat in bratele lui puternice , stang cu capul pe pieptul sau bine facut , lam intrebat :

-Cum va ramane cu noi ?

- Kate , eu o sa te iubesc mereu , tu vei avea mereu un loc special in inima mea

Lacrimile au inceput sa curga iar . L.am sarutat . Buzele lui erau foarte catifelati si limbile noastre au inceput sa joace un joc magic . am tinut.o asa inca vreo 15 min si dupa am plecat ...

Hei guys , asta e noul capitol , nu e cine stie ce dar sper sa va placa ,^^ :** :D

Stapane,sunt a ta !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum