Ma trezesc , nu puteam vedea nimic , era foarte frig , tremuram din toate incheieturile , nu stiam unde sunt , unde era Kame , unchiul sau , nu stiam nimic ..
Aud pasi , aveam un sentiment de deja-vu , imi era frica , se putea intampla ce sa intamplat si data trecuta , cu Gaga .. Chiar imi era foarte frica .
Pasi se opresc in dreptul meu , era foart liniste , se puteau auzi respiratiile acelor oameni . La un moment dat , unul dintre ei imi ia sacul sau ce aveam pe cap . Nu puteam vedea nimic , deoarece o lumina puternica ma impiedica. Cineva ma ridica , incepeam sa vad mai bine , eram pe o masa de operatii , langa mine , vedeam o masuta cu tot felul de foafece , cutite si alte instrumente medicale , eram inspaimantata , in jurul meu , 3 barbati inalti si bine facuti ma priveau , nu stiam ce sa fac ..
Am incercat sa fug dar eram legata cu lanturi foarte groase , incep sa tip :
-Ajutoooor ! Cineva sa ma ajuteee ! strig cu puteri si in acelasi timp cu ochii plin de lacrimi .
- Hahaha , unul dintre ei rade ironic , vine spre mine , mai exact in fata mea si imi spune la ureche , de acum inainte , esti a mea , hahahah
Dupa ce acel monstru de muschi imi spune acele cuvinte , lacrimile imi curg pe obraji , incepeam sa ma panichez . Intrau din ce in ce mai multi barbati in acea incapere , eram infricosata , inspaimantata .
Dupa ce au intrat vreo 7 barbati sau tineri ce erau ei , ultimul inchide usa . Unul am dezleaga si ma pune pe o masa pe post de "capra" , stiam ce va urma , ma zbateam foarte tare , dar ma legase destul de strang de masa ..
Vad cum toti se dezbaraca de tot ce aveau pe ei , ramanand fara nimic pe ei . Barbatiile lor ma atrageau , erau destul de mari si groase , nu stiam ce era cu mine . Cum sa ma atraga ??
Cel mai frumos dintre ei vine spre mine , ma atinge incep , se apropie de fata mea , buzele mele mai exact , incerca sa ma sarute , chiar daca vroiam un sarut de la el , la ce frumos era , ma abtineam , nu puteam sa il insel pe Kame , il iubeam prea mult .
Dupa ce vede ca il refuz , se indreapta spe posteriorul meu , imi da pantalonii jos , mai exact ma dezbraca , maieul mi-l taiase , eram practic goala , toti aveau un zambet pervers pe fata , fiecare sigur avea cate o fantezie cu mine , gandurile imi dispar de durerea provacata de acel baiat frumos intrand in mine foarte incet . Avea barbatia destul de groasa , ma durea , gemeam de durere dar si de placere , incepeam sa ma excit , nu stiu ce era cu mine , nu vroiam asta deloc .
Intra cu mine cu foarte mare grija , se vedea ca nu vroia sa imi faca rau , doar sa se simte el bine .. Unul dintre baieti de pe "tusa" il impinge pe acel baiat si intrea cu putere in mine , tip foarte tare , el iese imediat si se duce si ii trage un pumn in gura acelui tip .. Nu imi venea sa cred .. Chiar nu vroia sa imi faca rau .
Dupa ce ii trage un pumn acelui tip , plecea imediat din camera , dar inainte sa plece ma priveste , se vedea in ochii lui tristete , vroia sa ma salveze dar nu putea , daca incerca acei 9 , daca sareau pe el nu iesea viu ..
Dupa ce iese , baietilor le revine zambetul pervers pe fata , unul , nu asa frumos , intra in mine , nu mai puteam de durere , cred ca avea ce-a mai mare barbatie , intra si iesea foarte repede , lacrimile imi curgeau la fel si tipetele imi ieseau pe gura . Dupa ce acesta isi da drumul pe posteriorul meu altul se arata si vrea sa intre in mine , dar nu apuce , ca la usa era acel baiat frumos , cu 3 baieti , armati , si pregatiti sa ma salveze , dar , dupa ei , se ascundea .. Kame , nu imi venea sa cred ochilor , acei baieti ii amenintau pe toti 9 cu mitraliere in timp ce Kame vine la mine incercand sa ma dezlege .
Dupa ce ma elibereaza de acele lanturi grele si groase , am sterge pe posterior si ma imbrac , il sarut si plecam , dupa noi si acei 3 baieti , cu acel tip frumos in frunte. Nu era chiar asa de usor de iesit , erau musculosi peste tot , chiar daca baietii ii ameninteu cu armele nu puteam iesi , Kame a avut ideea de a ne strecura printr-o conducta , era o idee foarte buna .
Dupa ce am coborat , in acel canal , am inceput sa mergem incept pentru a nu face zgomot . Scoareci , sobolani , paianjeni si alte insecte ne inconjurau , era foarte scarbos , abea asteptam sa ies afara la aer curat ..
-De ce m-ai salvat ? .. il intreb eu pe acel tip foarte frumos
-Chiar nu conteaza asta acum , am face bine sa ne grabim , daca nu vrem sa fim mancati de sobolani ..
Era ceva suspect la el , de ce nu a continuat ? a schimbat imediat subiectul .. Poate voi aflta de ce ..
Dar bunica ? bunica unde era ?
-Kame ! Dar bunica si copii ?? Unde sunt ? sunt ingrijorata
- Ei sunt acasa , nu iti face grija , spune dupa daruindumi un mic sarut pe frunte ..
Momentul acesta frumosa fost intrerupt de un sunet ..
-Shhh .. spune tipul frumos ..
-Boombaaaaa ! Fugitiii !
Cei de sus aruncase o bomba cu gaz .. Incepem sa fugim , gaz se extindea destul de repede , vedeam la un moment dat iesire , dar ..
Hey guuuys , in sfarsit am posta . M-am oprit aici ca vroiam sa va tin in suspans :3. Am aproape 10 mii de cititori !! pentru mine este ceva , nu stiu cum sa explic , nu stiu cum sa va multumesc pentru ca imi cititi cartea . Vreau sa va stiu parerea despre carte pana acum . Am decis sa postez in fiecare sambata , dar pe la orele astea. Va multumesc si va iubesc ! hugs > ^_^ < :>
CITEȘTI
Stapane,sunt a ta !
VampirosKate este o fata care are 19 ani . Tatal ei a fost unu dintre cei mai puternici vampiri si a vrut sa se insoare cu mama acestei fete , insa relege tuturor vampirilor nu accepta acest lucru si cand sa inascut Kate el ia pus un stapan ca razbunare , i...