Çin Malı

79 2 0
                                    

    Çarprazımdaki sırada oturmuş, yeni besteler yazıp gitarıyla deniyordu. Eğer beğenirse saçlarını geriye doğru atıp gülümsüyordu. O çocuğa deliler gibi aşıktım. Ama hakkında bildiğim tek şey adının Berk olmasıydı. Onunla konuşmak istesem ya utanıyorum ya da yanında başka kızlar oluyordu. Ona dalgın dalgın bakarken Özge yanıma yaklaştı ve fısıldayarak Ceren ve Berk bir dalda oturmuşlar... dedi. Normalde kızardım ama herkes gibi o da Berk'e aşıktı. Zil çaldı ve öğretmenle birlikte kız bir öğrenci sınıfa girdi. Kızın saçları uzun, gözleri maviydi. Yüzünde ne bir sivilce ne bir leke vardı. Ben dahil herkes çaktırmadan Berk'e baktık ve korktuğumuz başımıza gelmişti, 'İlk görüşte aşk'. Kız ise onu umursamıyordu bile. Oturcak yer arıyordu. Son derse kadar güldüğünü görmedim. Sadece telefonda biriyle konuşurken küçük bir kahkaha attı. 

      'Ceren, Ceren!!! Uyan hadi. Servisin kaçıcak!' 

      '5 dakika daha anne!' Dememle annemin odaya girmesi bir oldu. Yorgani kızgınca üstümden çekti ve yakamdan tutup odadan çıkardı. Korkmuştum çünkü annemi hiç bu kadar kızgın görmemiştim. Mutfak masasına oturdum ve herkesin gelmesini bekledim. Annem 'Ceren hadi ye' dedi. Ben de babamı beklediğimi söyledim. Annem 'Ceren, hadi ye!' dedi. Ben de iştahsız önümdeki tostu yemeye çalıştım. Gitmeden önce evin her yerine baktım. Babamı aradım. Evde yoktu ve anneme sormaya korkuyordum. Servisin sesiyle dışarı çıktım. Annem pencereden bana bakıp ağlıyordu. Acaba babama bir şey mi oldu diye düşünmeye başladım. Titremeye başladım ve o gün okul tam anlamıyla berbat geçmişti. Aklımda sürekli kötü düşünceler vardı.  Eve girdiğimde annem telefonla konuşuyordu;

'Bir daha ne benle ne de kızımla konuşamıyacaksın!'

'Sanki çok meraklıydım seni görmeye. Kızımı görmeme hakkım var, bu hakkı elimden alamazsın.!'

'Sen onu....Of uğraşamam seninle!' diyerek annem telefonu kapadı.

Koşarak odaya girdim ve bağırarak 'Sen ne yapıyorsun anne! Ne oldu ha? Ne oldu!!?)

Annem yüzüme bakmadan 'Bak, baban bana ve sana ihanet etti. Ne yaptığını bilsen sen de bana hak verirsin.' 'Ne yaptı? Ne yapmış olabilir?? Anne ne yaptı babam?' Annem solgun görünüyordu. Neredeyse hiç bir duyulmayacak şekilde konuşarak;'Babanın başka birinden çocuğu olacak' dedi.

   

Çin MalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin