1 - Problémy začínají

11 1 0
                                    

Opět, jako každý rok přišlo období, kdy je ve společnosti
A. E. entertainment neskutečný chaos. Zpěváci a kapely neví, co mají zkoušet dřív, manažerům stresem bouchají hlavy, a všichni ostatní okolo hopkají jako idioti, protože všechno musí být perfektní. Koncertní období nikdy nebývá jednoduché, speciálně kvůli spánkovému deficitu veškerého personálu od maskérů až po uklízečky. 

Například jedna z nejhlavnějších hvězd společnosti pod přezdívkou Triss, svou pozici bere velmi vážně. Nikdy nepřišla pozdě. Nikdy nepřišla nepřipravená. Nikdy nevtipkuje.

Dnes byl den, kdy měla Triss velmi důležitou zkoušku. Štrádovala si to po hlavní chodbě rychlými krátkými kroky, přičemž v jedné ruce svírala plechovku Red bullu a ve druhé pracovní telefon. Pobíhající personál okolo ní tvořil úzkou uličku, protože se k ní nesměl nikdo přiblížit víc než na metr. Nemohla vystát přímý fyzický kontakt. 
Ve tváři měla svůj typický arogantní výraz, který házela na všechny okolo. Když došla do jedné z hal, zastavil ji její manažer. 
"Slečno Triss?" zavolal na ni.
"Co potřebujete, Alane? Za chvíli mám zkoušku, nemám na vás čas," pronesla nic neříkajícím tónem. 
"Jen jsem vám chtěl připomenout, že máte po zkoušce interview... a taky, že se návštěvnost na stránkách zase zvýšila. Je tam právě-" v tom ho Triss přerušila.
"Nezajímá mě konkrétní počet! Je to víc, než u Bad Impression?"
"Jistě, že je!"
"Tak proč mě tím do boha zdržujete?" dodala Triss s náznakem iritace a vydala se směrem ke zkušební hale s pódiem.

Na místě ji však čekalo nepříjemné překvapení. Kapela Bad Impression byla pořád na pódiu.
"Hej! Co tady děláte, když vaše zkouška skončila?!" zakřičela přísně. Hlavní zpěvák a kytarista Adam seskočil z pódia a namířil na ni svůj rozčarovaný pohled. 
"Nemůžeš počkat pět minut? Máme jednu těžkou písničku,
kterou mus-" Triss jej přerušila-
"Kdo ti dovolil mi tykat, šmejde? Měli jste na to dost času. Vypadněte, než zavolám ochranku a ta to udělá za vás!"

Falešná showKde žijí příběhy. Začni objevovat