Následující dny byly zaplněny ještě intenzivnějšími přípravami na finální koncert. Triss si v šatně zkoušela svoje kostýmy, v tom ale ucítila vibrovat svůj soukromý telefon, který byl důkladně schovaný pod jejím oblečením.
Kapela neustále zkoušela svoje písničky v jedné malinké místnosti pod pódiem, protože na něm měla zkoušet Triss, tak nechtěli dělat zbytečně dusno.
"Jdu do automatu pro pití. Chcete někdo něco?" zeptal se Adam zbytku kapely. Ostatní jen záporně zavrtěli hlavou.Když byl Adam skoro na místě, uslyšel z Trissiny šatny takový zvláštní hlas... nedopatřením si nedovřela pořádně dveře. Adam se trochu přiblížil a nahlédl dovnitř, přičemž celý ztuhl. Nemohl uvěřit tomu, co viděl. Ta arogantní a chladná Triss, kterou vždycky znal, se hihňala a mluvila do telefonu šišlavým hlasem.
"Máš se hezky? A jak ti to jde ve škole... anó? No vidíš, jak jsi šikovná! Pusinko, já už budu muset jít... nó, sestřička má moc práce. Tak se hlavně hezky starej o maminku a nezlob ji. Ano, já budu v televizce! Budete se koukat? Tak to jsem ráda, ale já už fakt musím jít, Kaylinko. Pa, moooc tě miluju!" Do sluchátka ještě poslala pár vzdušných pusinek a ukončila hovor.Adam byl z toho naprosto zaskočený. Nikdy ji totiž takhle neviděl. Bohužel si ho Triss po chvíli všimla a v tu ránu jí bleskově rychle zmizel úsměv z obličeje. Mírně vytřeštila oči a ráznými kroky přešla k němu.
"Dám ti dva tisíce liber, když neřekneš mýmu manažerovi, co jsi právě viděl," řekla už opět chladně. Stále zmatený Adam měl trochu problém pochopit, co se právě děje.
"Eh... cože?" vykoktal ze sebe. Triss si povzdechla a vytáhla z kapsy od kožené bundy peníze a pokusila se to vysvětlit znovu.
"Tak jinak. Nemám dovolený u sebe mít telefon, takže tady máš dva litry a nic jsi neviděl," řekla trochu tišeji a natáhla ruku s penězi k němu, načež jí je Adam okamžitě vtiskl zpátky.
"Jestli sis nevšimla, tak mě absolutně nezajímá, co děláš, nebo neděláš. Tvoje prachy nechci. Co si o mně sakra myslíš..." zavrtěl nevěřícně hlavou a vydal se zpět do své momentální zkušebny.
ČTEŠ
Falešná show
Kısa HikayePříběh o rivalitě hudebních interpretů pracujících v jedné společnosti. Hlavní hvězdy vždy působí jako arogantní idioti, ale je tomu opravdu tak? Nebo se za příčinou všech neshod skrývá jiné tajemství?