2 - Podnikový večírek

4 0 0
                                    

Členové kapely Bad Impressions se do své villy dostali po těžké zkoušce až někdy večer. Byli neskutečně utahaní, jenže problémy ten den ještě nekončily.
"Hej borci, jdete dneska na ten podnikovej večírek?" zeptal se Adam ostatních členů. Nikomu se tam moc nechtělo, protože večírek pořádá E. A. entertainment, což znamená, že tam bude i Triss.
"Hele, dneska nemám úplně náladu na vyhrocený dramata s tou krávou. Určitě tam budou někde čmuchat novináři," prohlásil bubeník Mark, přičemž se prudce svalil na gauč.
"Kámo, ber to tak, že se tam půjdem zadarmo nažrat a pak se odsunem někam do háje," namítl basák. Adam souhlasně pokýval hlavou.
"Myslím, že Flyn to vystihl přesně. Taky tam nehodlám dlouho čumákovat. Jen si dáme jídlo, pár panáků a jdeme. Tak co myslíš?" zeptal se Marka. Ten si ale pořád stál za svým.
"Hoši, jestli chcete, tak tam jděte, ale mě tam nikdo nedostane!"

-

Mark s Adamem dorazili, když byl večírek v plném proudu. Lidi byli rozdělení do skupinek, které se navzájem pomlouvali, akorát šedou eminenci nikde neviděli. Její manažer stál poblíž baru, tak se Adam pořádně rozhlédl. Platí totiž pravidlo 'kde je Triss, tam je i ta její cvičená opice.'
Po chvíli ji zahlédl sedět samotnou na balkóně s cigaretou v ruce.
"Tady ji máme..." řekl si pro sebe.
"Tak to abych se někam zašil, než si mě všimne."

Triss potáhla ze své dohořívající cigarety, když za ní na balkón přišel její manažer. Ani se na něj neotočila.
"Slečno Triss, už tady sedíte půl hodiny. Proč nejdete za ostatními dovnitř?" pobídl ji.
"Myslíte si, že jsem tak blbá, nebo tak naivní? Ti jsou rádi, že tam nejsem. Čekají až konečně vypadnu. Dám si ještě pár panáků a kašlu tady na to!"
"A nechcete jít udělat trošku drama? Je tady pár novinářů a nám by publicita jen prospěla," snažil se ji znovu přemluvit.
"Já chci jít tak maximálně na bar. Uhněte!" Zahodila cigaretu a obešla manažera.

Triss strávila zbytek času na baru, kde do sebe lila panáky třešňové vodky. S nikým se nebavila a s nikým netančila, na rozdíl od ostatních. Jen sama v tichosti seděla na barové židli vedle alkoholu, něž usoudila, že má dost. Tohle její divné chování neuniklo ani Adamovi. Překvapilo jej, že Triss na nikoho nekřičí a nedělá scény, přestože je zvykem, že kam přijde, tam lítají talíře. Pravděpodobně si dnes Adama ani nevšimla...

Falešná showKde žijí příběhy. Začni objevovat