Anne ve babanın ölümü

9.4K 116 41
                                    

İşler çığrından çıkmaya başlar Elsa artık gücünü kontrol edemz geçit zaten kapalı olduğu için kimseyle bağlantısı yoktu ama bu onu fazla etkiliyodu. Babası bunun farkında olup bir çift eldiven taktırır Elsaya bu şekilde daha güvenli olursun diyerek . Anna gittikçe büyüyordu ama elsayı göremeden aylar yıllar geçiyordu anna büyüsede elsanın kapısına giderek yine o şarkıyı söylerdi. 

Kardan adam yapsak senle

Yada bisiklete binsek

Arkadaşlıklar kalmış geçmişte konuşmaktayım duvardaki resimle " sen orada kal jambel "

O kadar yanlızımki boş odalarda saatler tükenmekteeee tik tak tik tak (tabi bunu ağzıyla yapıyordu) ve şarkının sonu...

Elsa anne ve babasıyla konuşuyordu "korkuyorum gittikçe güçleniyo " dedi babası bunun üzerine " tedirginliğin durumu kötüleştiriyo Sakin ol :/ " dedi ve ona dokunmaya çalıştı Elsa "Hayır !! Dokunma bana !! Size zarar vermek istemiyorum" diye çıkıştı. 

Anna Elsanın odasının yanından geçerken bu sefer şarkı söylemedi onunda umudu kalmamıştı.

Sonra işleri çııktı ve annesiyle babasının gitmesi gerekti Anna onlara sarıldı " 2 hafta sonra görüşürüz" dedi  Tam aşşağıda gideceklerken elsa geldi " nolur gitmeyin" diyerek kendini acındırdı Bu kızdan nefret ediyorum ya ayrı bi salak :D bölümün bittiğini sandınız dimi hayır daha değil :D 

Ama ne fayda gemiye binip gittiler bile . Tam onlar giderken acayip bi fırtına koptu malesef gemileri battı bunu duyan Anna yıkıldı herkez siyahlara büründü tüm saray yastaydı ama hala Elsa odasından çıkmamak için diretiyodu Anna yine onun kapısına giderek Bitmiş bi şekilde şarkısını söyledi "Elsa , bak ordasın kesin , merak ediyorlar seni , cesaretli ol diyorlar bana , burdayım dışarda çağır beniii , yalnız ikimiz varız yalnız sen ve ben Ayrılamayız kii :( , Kardan adam yapsak senle ...

(Frozen) Karlar ÜlkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin