CAPITOLUL 1
ACUM ZECE ANI
Sam a așezat paharul cu suc pe masă, lăsându-se să cadă pe spătarul scaunului. Și-a dus mâna la burtă și a început să și-o mângâie, gemând. Băuse prea mult suc și nu mâncase mai nimic toată ziua. S-a uitat la părinții ei care erau adânciți într-o conversație inutilă. Nimănui nu-i mai păsa de politică în vremea de azi, decât bătrâniilor care, desigur, trăiesc numai în lumea lor și nu știu ce înseamnă telefon, calculator, etc. Sam s-a ridicat de la masă, pe furiș, ducându-se la baie. Chiar nu se mai putea ține. A gemut neliniștită când a văzut că nicio toaletă nu era liberă. Așa se întâmpla de fiecare dată când ea avea nevoie să se ușureze.
Ușa băii s-a deschis, pe ea intrând o fată brunetă, cu ochii căprui și cu câțiva centimetri mai înaltă decât Sam. Bruneta s-a apropiat de ea, acum fiind în dreptul blondei, uitându-se încruntată la ușiile toaletelor. Și-a întors privirea spre Sam și i-a zâmbit. Samantha a zâmbit și ea încet, foindu-se ușor, jenată. Nu era obișnuită cu străinii. De fapt, ea ura străinii.
— Sunt Carly, a spus fata brunetă, întinzând mâna.
Sam a întins mâna, prezentându-se și ea. Brusc, două toalete s-au eliberat. Carly și Sam au intrat amândouă deodată, urmând să iasă tot în același timp. S-au uitat amândouă încruntate, dar în acelașI timp amuzate. Au ieșit din baie. Carly a întrebat-o pe Sam dacă vrea să stea la masa cu ea, împreună cu prietenul ei, Freddie. Sam s-a uitat la părinții ei și și-a dat seama că ei nici nu știau că ea nu mai era cu ei la masă. A ridicat din umeri nepăsătoare și a urmat-o pe Carly.
Au ajuns la o masă, unde un băiat brunet cu ochii căprui stătea plictisit și bosumflat. Băiatul și-a ridicat privirea și s-a uitat la Carly zâmbind, dar zâmbetul lui a pierit când o văzuse pe Sam. S-a foit neliniștit în scaun și și-a mijit ochii la Sam. Blonda și-a dat ochii peste cap și s-a așezat pe un scaun, lângă Carly.
— Freddie, ea este Sam. Sam, el este Freddie.
Carly i-a prezentat și se așteptase ca ei să dea mâna, dar tot ce făcură ei doi era să pufnească și să-și întoarcă privirea, uitându-se oriunde altundeva. Carly și-a dat ochii peste cap, știind din prima - Cine nu și-ar da seama, până la urmă? - că ei n-o să se înțeleagă mai deloc. A luat o gură din sucul ei și a oftat când Sam și Freddie începuseră să se ciondănescă și să arunce cu cartofi prăjiți unul în altul. Voia să țipe la ei să se oprească, dar ce rost avea?
Ei doi chiar nu se înțelegeau.
CITEȘTI
Seddie
FanfictionFreddie și Sam se cunosc de când aveau cinci ani. De la început, ei nu s-au înțeles, dar cu timpul, ceva din interiorul lor le spunea să se apropie, să petreacă împreună fiecare secundă din zi. Aceea era dragostea. copertă făcută de _selkkie_ ©...