EPILOG
Trecuse aproape opt luni de când Freddie și Sam se întâlneau. Relația lor era una destul de solidă, dar mai avusese cerți, așa cum avusese și acum cinci minute. Sam era furioasă pe Freddie pentru că el voia să poarte un tricou pe care ea îl detesta. Lui Sam nu-i plăcuse niciodată dungile și acel tricou avea dungi, și roșii pe deasupra.
Mama lui Freddie aflase de relația lor din cauza lui Gibby, un prieten comun de-al lor. Desigur, doamna Benson încercase să-i despartă, dar nu reușiseră. Ei erau de nedespărțiți. Dar, într-un final, acceptase relația lor. Chiar dacă nu avea așa de multă încredere în Sam.
În unele momente, Carly se simțea lăsată pe dinafară, dar îi trecuseră când Sam i l-a prezentat pe Chad, un fost iubit de-al ei pe care Freddie fusese gelos când îl întâlnise. După părerea lui Sam, acela fusese cel mai perfect moment din relația lor. Sam iubea când Freddie era gelos.
Carly le dăduse chiar și un nume de cuplu. Seddie. L-a început, fusese ciudat ca lumea să-i strige Seddie, dar cu timpul, se obișnuiseră. Totul era perfect în lumea lor. Nimic nu le lipsea. Se iubeau la nebunie.
Sam își amintește și acum prima oară când Freddie i-a spus că o iubește.
„Freddie și-a sprijinit capul de mâini, frustrat. Era prima lui ceartă cu Sam de când erau un cuplu. Nu știa ce să facă și ce să spună. Sam stătea cu brațele încrucișate la piept, întoarsă cu spatele la ea. A prins-o de-odată de talie, întorcând-o cu fața spre el. Și-a lipit fruntea de a ei.
— Te iubesc, s-a apropiat și mai mult de ea, luându-i fața în mâini.
— Și eu te iubesc, s-a apropiat de el, sărutându-l. "
Ei doi chiar se iubeau.
CITEȘTI
Seddie
FanfictionFreddie și Sam se cunosc de când aveau cinci ani. De la început, ei nu s-au înțeles, dar cu timpul, ceva din interiorul lor le spunea să se apropie, să petreacă împreună fiecare secundă din zi. Aceea era dragostea. copertă făcută de _selkkie_ ©...