Un oras superb. Era o "camera" enorma sculptata in piatra. In mijloc era ceva ce ducea a un castel. Pentru a ajunge acolo trebuia sa traversezi unpod imens. Practic, pe lateralele pesterii erau case. Sute. Chiar mii. Dupa ele, era o apa. In mijlocul apei era castelul. Era superb.
Dar lui Johann nu ii lua mult sa iasa din aceasta transa. Era blocat sub pamant, dar si mai rau: familia lui nu putea ajumge aici! Se gandi. Mintea lui functiona la maxim. Apoi isi dadu seama ca daca cineva locuia in castel, trebuia sa aiba o solutie, nu? Adica acel cineva facuse deja niste trucuri bizare. Dar stai! Nu era musai sa fie ceva supranatural... Sau poate ca da?
Johann alerga pe pod. Isi dadu seama ca era departe de castel. Atunci se intampla. Simtea ca intra efectiv prin pod. Nu mai vedea nimic. Era scufundat. Dar cum era posibil. Inima ii statu in loc. Simtea cum picioarele ies pur si simplu din pod. Acum nu se mai scufunda, ci iesea din pod, pe partea gresita! In curand avea sa cada in acea apa, de la o inaltime care l-ar fi omorat instant.
Era aproape. Simtea cum fruntea ii iese din pod.
Cadea.
Dar, surprinzator, in loc de impactul puternic cu apa, se intampla altceva. Era acum intr-un loc parca din cer. Totul era albastru deschis dar totusi se vedeau stele. Oare murise asa repede, incat nu simtii impactul cu apa?
Se auzi o voce, care predomina locul.-Johann Glückberg, ai salvat Diamantera de cruntul ei blestem. Ai eliberat sufletele moarte si ai nulificat cataclismul ce a lovit acest loc prea minunat. De acum, eu, Darnicius Mireni Alegze al III-lea, te fac rege al Diamanterei.
-Nu inteleg nimic din ce spui! Dar stai, locul asta chiar e magic, sau ce?
-Ai perfecta dreptate... In castel vei gasi o coroana. Sa o porti. Apoi cauta in biblioteca palatului cat mai multe carti despre in ce consta acest loc. Vei afla chiar si cum sa deschizi scara. Sau, cred ca o voi deschide eu pentru tine... A da, sa nu uit! De acum vei fi cunoscut ca Regele Wilaim. Sotia ta va fi Dania. Fiul tau Regele Disendig. Iar in ordine descrescatoare, fetele tale vor fi: Printesa Licorn, Printesa Lunasia, Printesa Zeho.
Johann se trezi. Era pe pod, gata sa faca exact cum i s-a spus.