Clarke P.O.V.
Ik was juist aangekomen op school en liep al naar mijn twee beste vriendinnen, Octavia en Raven. Ze zaten op het muurtje waar we elke morgen staan voor school. "Hey daar Griffin." zei Octavia en ik knikte naar haar. "Klaar voor het feestje vanavond?" vroeg Raven. Mijn hart stopte. "Moet ik echt gaan? Je weet hoe ik me voel over feestjes." smeekte ik. "Komaan Clarke, je hebt het beloofd." zei Raven en ze keek me aan met puppyogen. Ik zuchtte toen ik realiseerde dat ik moest gaan. Octavia duwde me met haar schouder. "Komaan, het gaat mega leuk zijn." zei ze maar ik geloofde er niet veel van. "En daarbij, het is misschien de avond waarop je voor het eerst zal kussen." zei Octavia en ze keek me met een grijns aan. "Hou jij je maar bezig met jouw liefdesleven met Lincoln." zei ik en Octavia moest even lachen toen ze waarschijnlijk aan Lincoln dacht. "Kijk wie er juist aankomt." zei Raven en we volgden beiden haar blik die gericht was op Thomas. Thomas, de meest populaire gast op school. Met zijn blonde haren en gespierd lichaam is hij iedereen zijn natte droom. Het helpt zeker niet omdat hij nog een kapitein van het voetbalteam is ook. Hij stapte uit zijn auto die hij voor het school parkeert en je ziet iedereen direct omdraaien om naar hem te kijken. Hij let er niet op en neemt zijn tas en stapt op zijn bende vrienden af die ook allemaal bij hem in het team zitten, inclusief Lincoln, Octavia haar vriendje. Octavia en Raven vielen altijd al het meeste in de smaak bij de jongens omdat ze niet zo een sociaal gebrek hebben zoals ik. Zij gaan wel elke week uit en hebben wel interesse van jongens. Mijn gedachten werden onderbroken door de schoolbel. Op naar de klas dus. Ik volg kunststudies terwijl Raven mechanica volgt en Octavia sport. Daardoor heeft ze Lincoln leren kennen omdat ze samen trainen. Ik zei gedag tegen mijn vrienden en ging naar het kunstlokaal. Toen ik de deur opendeed kwam de geur van verf direct mijn neus al binnen. De enige geur die mijn helemaal tot rust kan brengen.
JE LEEST
Why me?
Teen FictionThomas zijn leven is perfect in iedereens ogen. Inclusief die van Clarke. Hij is de kapitein van het voetbalteam van de school en iedereen wil bevriend met hem zijn. Elk meisje wil hem door zijn mooie blonde haren, gespierd lichaam met tattoes en gl...