Luku 1 "avain?"

729 25 0
                                    

Dracon Nk
Kävelin kohti tupaani, oli erittäin kylmä talvi joten koulukin oli älyttömän kylmä, kun käveli käytävillä. Jatkoin kävelemistä olin jo melkein lähellä tupani ovea kunnes se saasta hyppää kulman takaa eteeni!
- "ARGH! HARRY!" Huudahdan,
Harry katsoo minua silmiin niin kuin olisi ollut tehnyt syntiä, ilme olisi pitänyt tallentaa kuvaksi ja pistää kehyksiin.
-"... Anteeksi Malfoy!" Harry änkyttää minulle, en jaksanut heittää enää mitään ivallista hänelle, olin väsynyt...oikeesti väsynyt! Viitoin Harrylle että tämä lähtisi.

Harryn Nk
Olin juuri tullut loitsu tunnilta kunnes törmään tuohon aivoja tarvitsevaan Malfoyn Rääpäleeseen joka ei osaa muuta kuin olla ilkeä muille kuten, Hermionelle ja Ronille ja jopa minulle.
-"...Anteeksi Malfoy!" Sanoin ja hän viittoi minut pois. Kipittelin portaikkoa alas päin kunnes vastaan tuli itse Ron Weasley.
-"Hei Ron!" Sanon hymyillen.
-"hei...Harry!..." Ron vastaa vaikeana, aivan kuin jokin olisi hullusti.
-"Ron...kaikki okei?!" Kysyn varovaisesti huolestuneena.
Ron katsoo minua kerran silmiin ja avaa sitten suunsa.
-"...Jouduin muuttamaan hämähäkin tunnilla kulhoksi...j-ja jouduin pitämään sitä kädessä!" Ron ikäänkuin tiuskaisee mutta samalla tuntuu olevan hieman paniikissa.
Ron pelkää hämähäkkejä, muistan kun olimme kielletyssä-metsässä ja me jahtasimme Hämähäkkejä, koska Hagrid oli sanonut niin että niitä ei pidä mutta kannattaa seurata, Muistan kuinka Ron oli tuolloin Paniikissa kuin hiiri ketun silmissä. Aloin Rauhoitella Ronia
-"Rauhoitu Ron, ei ole mitään hätää, etkä ole enää tekemisissä Hämähäkkien kanssa. Mene tupaan Hermione on sielä."
Toivottavasti tuo edes vähän auttoi, edes sen verta ettei koko tupa taas joudu herätä yöllä kun Ron näkee painajaisia.
-"kiitti Harry .... Minä menen.." Ron sanoo hiukan parempi vointisen oloisena ja jatkamme matkaa eri suuntiin...

...avain oli hukassa...?

"You, Dear Mudblood!" [Fin]Where stories live. Discover now