Dracon Nk
Näin kun tuo kuraverinen ja hänen kaverinsa eli mamman poika Ron Weasley tuli aamupalalle minun selän takana olevan pöydän ääreen istumaan.Huomasin kuinka he istuivat juuri selkäni taakse. Hyvä ettei sen Kuraverisen rotan selkä olisi osunut omaani, se olisi ollut meinaa viittä vaille että niin olisi käynyt.
-"Malfoy, muista ottaa tällä kertaa reseptisi mukaan yrttitiedon tuntia varten!" Snape sanoo minulle hiukan korostaen ääntään, viimeksi olin unohtanut. Tehtävänämme oli pari päivää sitten laatia oma loitsu/yrtti juoma resepti, mutta minkäs teet kun annoin Harry tollon kirjoittaa paperin ja viedä sen mukanaan, Harry on siis parini tässä työssä, hyi kuinka ällöttävää itse arpinaama ja joudun tuijottamaan sitä nämä 3 viikkoa kun teemme kyseistä ryhmä työtä, voisin muuttaa hänet puhuvammaiseksi aivan hetkessä, mutten viitsi...onhan hän silti koulun The "Gryffindor pomo ja kaikkien sankari" oppilas.
Voisin tehdä mitä vain että tuo Pelkuri- Potteri olisi mennyttä!Hermionen Nk
Olimme istuneet Ronin kanssa jo aika kauan koska Ron tykkää syödä...ja on ystävällistä odottaa ystävää, kuka on senkin säännön keksinyt?
-"Miten löydetään Harry?"
Ron Kysyy minulta, outoa.
-"Jaaha..vai että nytkö Weasleyn Poikaa alkaa kiinnostaa kun ystävä on hukassa?!!" Tiuskaisen Ronille..milloin hän oppii?!
Ron katsoo minua silmiin, aivan kun hän olisi alkamassa itkeä, ei kiinnosta itkekööt..Harry on vaarassa ja häntä ei alunperinkään kiinnostanut.Ron Nk
Katson Hermionea on lähellä että olisin alkanut itkeä. Minua alkoi suututtaa, on jo pitkään suututtanut mutten ollut uskaltanut sanoa HUUTAA hänelle, hän on niin napakka että alkaa ärsyttää jo pelkkä tiuskiminen ja senkin lisäksi asenne, nyt alkoi riittää oli avattava suu, nyt tai ei koskaan!
-"...MITÄ OLEN TEHNYT ETTÄ VOIT TIUSKIA MINULLE HERMIONE?! JOS HARRY ON KADONNUT NIIN SITTEN ON! OLEN OLLUT AZKABAMISSAKIN HÄNEN KANSSAAN, JA HÄN SELVISI! HARRY POTTER ON KADONNUT, YRITÄN VAIN AUTTAA MUTTA KUN KYSYN, TIUSKAISET... SE EI OLE KIVAA HERMIONE!!!" Huudan aivan täysiä tälle, olin käyttänyt kaikki käämini nyt helpotti, paitsi että Hermionea alkoi itkettää.
-"HUUDA VIELÄ NIIN ETTÄ KOKO VÄKI TÄSSÄ SALISSA KUULEE, JOPA ITSE SIRIUS BLACK JONNEKKIN TUONNE KAUAS!! En tarvitse sinua Ron, etsin Harryn itse...tiedä se!" Hermione huutaa ja raivoaa minulle itku kurkussa, olin satuttanut häntä ja jos joku olisi vielä tiennyt että hän oli tyttöystäväni, ETENKIN MALFOY olisin suoraan sanottuna nyt kusessa, pahassa pulassa.Dracon Nk
Mitä helvettiä nuo raivoaa?!
Katson kuinka Ron huutaa Hermionelle kunnes yhtäkkiä kuulen lauseen "Harry on Kadonnut!". Onko totta että voin vihdoin alkaa elää elämääni ilman yhtä ylimääräistä ihmistä kaiken tiellä "jes!!" Onnen ja ilon päivä! Huomasin kuinka Hermione raivosi Ronille ja sanoi etsivänsä Potterin pojan yksin, ja tämän jälkeen tamppasi tiensä...tiedä minne...."Mutaveri kaivoon? XD"Ron jäi pöytään ja vilkaisimme toisiamme...
-"Onko Harry Potter taas jossain? Ron Punapää Weasley?!" Kysyn Ronilta ivaavalla äänellä naurahtaen.
-"Pää kiinni Malfoy! Ei kaikki aina kuulu sinulle!" Ron sanoo...luuleeko tuo tosiaan voivansa kukistaa minut noilla sanoilla "...Pää kiinni Malfoy..!" Tai se muka pahin "Hiljaa Malfoyn Rääpäle!" En ole rääpäle mutta Malfoy olen!
-"kattokaa Weasleyn poikahan se siinä itse, uhoa vaan ...." Sanon Katsoen hymyillen vähän väliä Roniin sen jälkeen ystäviini.
-"Ei pelota ... Ei pelota!" Weasley sanoo ja lähtee kipittämään ... Heh toivottavasti tuonelaan. Jatkamme nauramista ystävieni kanssa.En tiedä miksi mutta tuntuu kuin Ronin ja Hermionen välissä olisi jotain tai no oli....Jotain joka ei ole ystävyyttä eikä kaveruutta....sellaista todella ..."yh!" Aivan kun se olisi
....Rakkautta....?❤️
YOU ARE READING
"You, Dear Mudblood!" [Fin]
Fanfiction"Kuraverinen tyttö Teki muhun vaikutuksen?!" "Platinan Blondi paholainen!" "En voisi, En ikinä! hyi Kuraverinen likka!" "...onhan hän aika söpö :3.." Kuraverinen Tyttö ja Platinan Blondi Poika jotka vihaavat toisiaan joutuu kovan Koetuksen eteen kun...