Azaz két festmény, két külön technika.
Mindkettőt egy-egy kedves barátnőmnek csináltam szülinapi ajándékként, az egyik viszont akril-, a másik pedig olajfestékkel készült.
Először az akrilosat mutatom. Nagyon szuper kis festék, még mindig ez a kedvencem, mert csodás színei vannak és vízzel is higítható.
Sőt, azt tudtátok, hogy ahogy szárad, egyre élénkebb lesz? Menő, mi? ;)Félkész verzió:
Itt pedig a kész kép:
Most pedig bemutatom nektek életem első olajfestményét! Nem mertem olyan nagy vászonra festeni, mert ugye mint mondtam, még soha nem próbáltam ezt a fajta festéket, de szerintem nem lett annyira rossz.
Fontos tudnia annak, aki esetleg kipróbálná, hogy az olajfesték nevében nem véletlenül van benne az a szó, hogy "olaj".
Aki egy icipicit is jártas kémiában vagy csak szokott mosogatni, az tudja, hogy ez bizony nem fog vízzel keveredni. Nem, még akkor sem, ha nagyon akarod. Higgy nekem.
A gond annyi, hogy bizony leszedni is jóval nehezebben lehet olyan mindennapos tárgyakról, mint a mosdókagyló, a festékes tálka, az ecseted vége meg ilyesmik. Ez a szomorú története annak, hogy hogyan lett a kezem pár napig enyhén kékes árnyalatú.
Egyébként szuperül lehet vele dolgozni, nagyon-nagyon szépen lehet keverni egymással a színeket, viszont baromi nehezen szárad meg.
Lássuk csak azt a képet!
Hát, remélem nem untattalak ma titeket olyan nagyon.
Köszi, hogy még mindig itt vagytok velem! ❤
YOU ARE READING
Firkafüzet
RandomRajzok, festmények és minden más, amit művészet címszó alatt lehet említeni. Meg az is, amit nem. [2018-2019-2020] ---> további rajzok az Instagram oldalamon (skira_art)