Sziasztok!
Remélem, mindenki jól van mostanság. Hoztam nektek egy kis nézegetnivalót a karantén idejére, hátha nektek is kedvetek támad alkoti valamit otthon :)
Megint sok minden felgyűlt, ami azért van, mert egy csomó rajzot az Instagram oldalamra posztolok először és csak aztán ide. Egyébként elgondolkodtam rajta, hogy ketté választom a két felületet: a rajzaimmal átköltöznék Instára, itt pedig az írós hajlamaimat élném ki. Még agyalok a dolgon, szóval ha egyszer véletlenül eltűnne a Rajzmappa és a Firkafüzet, senki se ijedjen meg, Instagramon ugyanúgy megtaláltok skira_art néven. Vagy talán minden eddigit fent hagyok, de a jövőbeli rajzaimat már nem teszem ki ide.
Ti mit szólnátok ehhez? Nem okozna problémát, ha máshol találnátok meg a rajzaim? Vagy szerintetek mi lenne a legjobb megoldás?
Kíváncsian várom a véleményeket, mert ez most tényleg nagy dilemma. Addig viszont, amíg nem találom ki, mi legyen, hozok még pár rajzot, nehogy unatkozzatok itt nekem ;)
Először is egy filctollas kép, egy korábbi rajzóra szüleménye.
Aztán képzeljétek, befejeztem Mary E. Pearsontól a Fennmaradottak Krónikáit. Ő itt Lia, a főszereplő.
Ha már könyvek, bemutatom nektek Riannát, On Sai Álruhában című könyvének főszereplőjét. (Látszik hogy mostanság több időm lett olvasni :'D)Maradjunk a történeteknél, ezúttal viszont a saját kis sztorimból hoztam egy izgalmas képet. A Csontok a víz alatt első öt fejezete elkészült, ahogy a bétámmal haladunk a javítással, úgy kerülnek majd ki szép lassan ide is a fejezetek. Ünnepélyesen bejelentem: végre eljutottam odáig, hogy színre lépett az egyik legérdekesebb és legrejtélyesebb karakterünk egész Árnyékvölgyben. Ő itt Ruel, egyebet egyelőre még nem kotyogok ki róla.
Következő rajzunk egy illusztráció Szyszyyy Zúzmara című történetéhez. Blaze, Rime és Kerena.
Legvégül pedig itt a címadó képecském. Gyakorlom a festegetést (igen, még mindig), ma pedig egy kedves kis szellemlánykát hoztam.Fekete-fehérben...
És színesben is.
Nos, ennyivel készültem mára.
Remélem, akadt, ami tetszett! :)
YOU ARE READING
Firkafüzet
RandomRajzok, festmények és minden más, amit művészet címszó alatt lehet említeni. Meg az is, amit nem. [2018-2019-2020] ---> további rajzok az Instagram oldalamon (skira_art)