Sziasztok!
Nagyon rákaptam mostanság a festésre, így nem nagy meglepi, hogy több festményt is hoztam mára. Elég vegyes a felhozatal, mert sokféle kép gyűlt össze az utóbbi időben, de úgyis kell már egy kis változatosság.
Vágjunk is bele!Először is egy pályázatra készült vízfestékes képet mutatnék (nemzetiségi téma, aki kitalálja, mit ábrázol, kap egy nagy pacsit)
A legelső vázlat egy jegyzettömb cetlijére... (Csak, hogy lássátok, honnan indultam XD)
Nagyban, normálisan is megrajzolva...
És ilyen lett a végére.
Következő rajzunk egy illusztráció Szyszyyy Örvény című könyvéhez. Sziszi és Derm egy kis úszás közben (akik olvasták már, szerintem felismerik a jelenetet).
Aztán képzeljétek: életemben először élményfestésen jártam! Raphael Laventure Absztrakt-nő című képét festettük meg (többé-kevésbé, én azért alakítottam rajta), és nagyon szuper volt, de a végeredménnyel nem vagyok teljesen elégedett. Rájöttem, hogy otthon jobban szeretek festeni, mert ezt most eléggé elkapkodtam.És a legvégére egy digitális képet hagytam. Már sokszor említettem, hogy az Arctalanok után új könyvbe szeretnék kezdeni, nemrég pedig a hosszas tervezgetések után nekiláttam végre az írásnak is. Alakul a történet eleje, elkapott a sztori hangulata, szóval újra csináltam egy képet a leendő főszereplőnkről.
Itt egy vázlat.Aztán a festmény. A színekkel és a ruhákkal nagyon elégedett vagyok, mert ilyesmire szerettem volna, de magát a karaktert annyira most nem sikerült eltalálnom. Azért az összkép nem lett olyan rossz, mint hittem, de még van mit alakítani.
Nos, ennyi lettem volna ma estére. Remélem, akadt valami, ami tetszett :)
YOU ARE READING
Firkafüzet
RandomRajzok, festmények és minden más, amit művészet címszó alatt lehet említeni. Meg az is, amit nem. [2018-2019-2020] ---> további rajzok az Instagram oldalamon (skira_art)