Döntésképtelenség a köbön

73 4 9
                                    


Ezen a sztorin kívül még 4 South Park-os sztori van a tarsolyomban. Már csak az a kérdés, hogy melyik legyen a következő, amit elkezdek feltölteni.

*******************************************************************************************

1. Who do you think you are? ( Kinek képzeled magad?) Nem tudom, hogy angol, vagy magyar címet adjak Lol Srry ///Egyetem AU///

Ez egy Kyman történet, amiben Kyle a középiskola utolsó évét egy bentlakásos suliban tölti messze az otthonától, hogy jobb egyetemre vegyék fel a jövőben. Mielőtt elmegy a barátai tartanak neki egy búcsúbulit Tokennél. Ezen a bulin elhangoznak olyan mondatok (és tettek?), amit később megbánnak a fiúk...

Egy évvel később majdnem az egész banda ugyanarra a denveri egyetemre kerül be. Igen, Kyle is, mivel az utolsó éve nem éppen úgy sikerült, ahogy azt ő és szülei remélték.

Kyle-nak itt aztán szembesülnie kell azzal, amit még gyerekkorukban mondott Cartmenről.

"A Cartman félék mindig mást hibáztatnak mindenért. Néha mindenki áldozatnak képzeli magát, de nála az áldozatszerep alap. Mindig másokra fogja kenni a hibáit, és ezért sose változik meg."

- Emlékszel, mit mondtam neked? A te hibád, Kyle - mondta Heidi, majd még hozzátette. - Ez alkalommal... tényleg a Tiéd.

***********************************************************************************************

2. I'm a mess /////Egyetem AU////

Creek fanfic

Craig és Tweek sikeresen bejutottak az egyetemre. Tweek építészmérnök szakra, Craig pedig... Ő még nem választott pontos szakirányt. Nem is igazán érdeklődött annyira az egyetemi élet után. 

""""- Akkor mégis miért vagy itt? - kérdezte Kyle idegesen. Még jó pár diákot végig kellett járnia. Nem mintha utálta volna, hogy már az első évben bevették a diáktanácsba, de az, hogy ő lett a csicskásuk, az már nem igazán volt az ínyére.

- Tweek...

- Nem, Craig! - emelte fela hangját a vörös hajú. - Itt most nem Tweekről van szó, hanem rólad - állt fel a székből, miközben magához vette dossziéját. - A hét végéig döntsd el, milyen szakirányt választasz, mert neked se lesz jó, ha minden hónapban, vagy sűrűbben meg kell kérdeznem, nekem meg aztán főleg nem! - Azzal elment.""""

***********************************************************************************************

3. Criminal mind(s) /////AU, amelyben a karakterek nem ismerik egymást gyerekkorukból//////

#kyman

Dr. Kyle Broflovski Colorado egyik legelismertebb pszichiátere. Fiatal kora ellenére számos sikert elért szakmájában, éppen ezért nem is lepődött meg, amikor meglátta ki lesz a legújabb betege. Olvasott róla az újságokban, hallotta róla a híreket a híradóban, még a netes szennyoldalakat is végigpörgette új információ reményében. Mert érdekelte az ügy. Érdekelte, milyen lelki okai, múltbéli sérelmei lehetnek ennek az embernek, aki elkövette a mészárlást. Az "alaszkai gyilkos", az "őrült"... Ilyen nevekkel illették azt a férfit. Nem, nem csak az emberek, az orvosok is. A saját kollégái szánakozó pillantást vetettek rá, amiért neki kell foglalkoznia ezzel a "szörnyeteggel".

"""Kyle irodája tiszta volt. Patikarend uralkodott az egész szobában. Már-már undorítóan steril volt.

A vörös kinyitotta az ablakot, és rágyújtott egy cigire, majd egy vigyor kíséretében az asztalán levő aktán felejtette pillantását.

- Eric Cartman, alig várom, hogy személyesen megismerjelek!"""

***********************************************************************************************

4. I wanna dance with somebody (who loves me) /////AU, amelyben a karakterek nem ismerik egymást a gyerekkorukból////////

"Bunny is here, Bunny is real!"

Butters csak egy dolgot akart az életben. Táncolni. Ám amikor kiskorában szteppelni szeretett volna tanulni, a szülei nem engedték, sőt még szobafogságot is kapott.

""""""- Nem, Butters! Ahogy téged ismerlek, a végén még tömegmészárlásba fordulna a kis hobbi. Ezt akarod? Meg akarsz ölni embereket? Ezért szobafogság jár, fiatalúr!

- De, apa...

- Menj a szobádba! - utasította a férfi, mire ő nem tehetett mást, engedelmeskedett.

---

Évek teltek el, de végre megvalósulni látszott az álma. Igaz, hogy lassan 21 éves lesz, de jobb későn, mint soha.

A tánciskolában már csak az utolsó vizsgákon kellett megfelelnie. "Az elmélet menni fog, aztán egy kis egyéni tánc, és máris koreográfus lesz belőle! "-  El sem akarta hinni. Ilyen közel volt a célhoz.... és akkor a vizsgáztató bizottság kitalált valamit... mert miért ne. 

- Most pedig mindenki kap egy társat, akivel a közös vizsgatáncát fogja megkoreografálni, és eltáncolni! - jelentette be a csoportvezető. - A félreértés elkerülése végett: Senkit sem rakunk párba ebből az osztályból. A másik csoporttal lesztek összekeverve. Morgást hallottam? Remélem, csak rossz a fülem! A munkátok során egy csomó idegennel kell majd együtt dolgoznotok! Ha ennyire nem bírjátok elengedni egymást kezét, ez a szakma nem nektek való! Most pedig akinek a nevét mondom, az idejön, és megkapja a társa nevét, és elérhetőségét.

- Oh, hamburgers! - suttogta maga elé Butters idegesen tördelve ujjait. """""""

***********************************************************************************************


Na, guys, ezek a történetek vannak, már csak az a kérdés, hogy melyikkel kezdjem???


Thank you, dude!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz