yazar :(yani ben): şimdi diceksiniz ne ara evleniyorlar.onlar deil nazarın ablası evleniyorr...
Tabiiiiablası ilk evlenicek merca ne ara evlendi derseniz mercan piskoloğa gittikten beri (doktorun adı volkandı herhalde)... Dr. volkan bey ile görüşüyormuş hadi bölüme gidelim.
herkes hazırlanmakta idi hekes elbise giydi.asiye kırmızı, nefes ten rengi, nazar bordo balım pembe prenses gibi, Mehmet Eren mavi,saniye siyah,yiğit mavi takım elbise diğerdört kardeş papyon ve lajivert takım giydi.ama mustafa papyon değil sarı kıravat ve asiyenin parfümü. :) :) ve murat dışında herkes düğündeydi murat sonradan gelecekti düğün deniz kenarındaydı ne kadar sade kokteyl gibi gözüksede tam bir karadeniz düğünü murat geldi ilk dans ve oyunlar ve takılar ve bitiş....
herkes eve gider naz mur dışında. murat nazrı çok güzel biryere getirmişti. deniz kenarında bir takım gurubun ateş başında gitar çaldığı bir yerdi burası murat lafıuzatmadan murat evlenme teklifi etti ve ilk öpücük...
1 GÜN SONRA EVDE DÜĞÜN ŞOKU vardır herkes çok şaşkındır nefes muratı yanına aldı ve söze başladı:
Bak Murat sana sadece bir şey sorucam nazarı gerçekten seviyormsn yoksa yyine tahiri mi örnek alıyorsun...
murat: Nazarı takide seviyorum ve siide örnek almıyorm
Nefes : tamam ama sen bir düşün bazen insan çok geç anlıyor...
o zaman şimdi düğün zamanı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAZMUR AŞKI
Fiksi PenggemarSEN ANLAT KARADENİZDEKİ cemilin nazarı evlatlıktan reddetmesinden başlar. önceki hikayelerle alakası yoktur kişşiler aynıdır