FETHİYE ' DE 4 GECE

88 5 4
                                    

pazar günü yoldaydık. bu büyülü yerden pek emin değildim. babamla basladik bu yolculuğa. pazartesi sabahi 6 'da otogarda indik. sabahın 6 sındada otobüs bulmadık. bekledik ... sonunda Çalış arabası geldi . bindik ve gttik .. gelincede direk otelimize yerleştik. oteldekilerin hepsi harika insanlar. hepsi güler yüzlü cok iyi insanlar . otel odasına yerleştik. hiç gideceğimiz gün bile aklıma gelmemişti. odaya yerleştikden sonraa hemen tam karsımızda olan çaliş plajınaa gittik. hiç kum yokdu. hep cakıl taşı vadı. azcık yüzdükden sonra odaya gidip dinlendik. fethiyenin merkezine gittik daha sonra inanilmaz güzel yer . çaliş plajina geldikden sonra babamla.bisiklete bindik. yani bisiklet kiraladık. böle aksam oldu. 2. gün jeep safari.yaptik babamla. ilk önce askeriyenin jipleri gibi bi jip bizi aldi. sonra jiplerle safari basladi. harikaydi. jiplerin üstünde su savaslari yaptik. bir sürü turistle tanişstik. fotograf cekildik .. Yakaparkda mola verdik. daha sonra Saklıkente gittik . 300 m yüksekliğindeydi . nerdeyse türkiyenin en büyük kanyonuymuş. saklıkentten sonra patara plajına gittik. orada dünyanin en büyük plajlarindan biriymiş. orada son durağimizdi . sonra jiplerle otellerimize bırakıldık . Babamla hemen duş. alıp yemek yemeye indik asağıya. suna abla geldi. otelde calısan bayan. bizimle arkadas oldu. babamla beni bizim eller barına götürdü. Mustafa bülbül diye bir adam türkü söyledi ... 3. günde ise Babamla birlikte Hisarönüne gittik. hemen sonra Ölüdenize gittik . ben cok beyenmesemde babam beğendi. sonra yamaç paraşüdü yapan yere çıktik Babadağ'a. Yamaç paraşüdü yaptiim. Harikaydi. ilk basta korksamdaa anlatilmaz bi duygu. ordan hemen sonra Kaya (village ) köye gittik. 300.000 yıl öncesi taşdan evler vardi. eski yunanlılarin yaptiği yumurta akından evler. yumurta akı , beton harcı görvindeymiş.eskiden. kaya köyü gezdikden sonra bi restauranta gözleme yedik. ayrica harika ayrani vardi. sonra çalısa döndük..otelimize ... yine suna abla geldi oğlu ve yiğeni. onlarla takıldık... 4. güne geldik yani.son günümüz. suanda 4. günden yazıyorum size (: sabah kalktik otelde kahvaltimizi yaptik babamla .. oteldeki insanlarla vedalaştik. emin abi ( resepsiyon müdürü ) , ahmet abi ( otelin dövmecisi ) emir abi ( garson ) ve suna abla ( temizlikçi ) ... vedalastikdan sonra otogara gittik biletimizi aldik. gece saat 23.00 da otobüsümüz kalkcak. şimdidee babamla sinamya gidiyoruz.

HOŞCAKAL FETHİYE SENİNLE TANİŞMAK GÜZELDİ .....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fethiyede 4 geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin