Cu capul în nori

62 3 0
                                    

PAM-PAM-PAM. Nu-i o carte e un fel de 2 feluri.

Vor fi diferite subiecte de discuție iar primul va fi:

De ce copiii din ziua de azi stau mai mult pe internet decât să iasă afară? Băi, decât să fi mereu cu chestiile astea "check in" și "comm" mai bine pui mâna pe-o carte sau ieși afară cu cei din cartierul în care stai. Ce o să le povestești copiilor și nepoților tăi că atunci când ai fost la ștrand drept exemplu le vei zice că ai luat repede telefonul și ți-ai făcut un selfie si ai scris ceva in genul "Mă-ntorc la tine iar si iar mare albastră" și apoi "check in at Ştrand". Ce naiba?! Nu interesează pe nimeni. Recunosc și eu stau pe net vreo 2-3 ore dar nu stau de cum vin de la școală mănânc îmi fac temele iar după stau pe Facebook apoi mai intru pe YouTube căci mă uit la videoclipuri cu Minecraft. E ciudat pentru o fată dar idk (pt. cei nu știu înseamnă "I don't know") îmi place apoi citesc până târziu. La tv ma uit puțin și neah nu-mi place să mă uit căci mă doare capul de la el dar în vacanță mă uit mult până târziu. Nu înțeleg ce-i așa de frumos pe internet mie de multe ori mi se pare o prostie. Prea multe reclame,viruși și sute de NIMICURI în mare parte. Știu că noi la școală primim proiecte pe care trebuie să le dezvoltam de pe internet dar nu tot timpul sunt lucruri adevărate așa ca pt. asta îți e scăzută nota. Și incepe școala peste 3 zile si nici temele nu mi le-am făcut dar ce?! E vacanță ce naiba?! Să facă și profi dacă n-au ce face. Știți ce-i naşpa? După ce începe școală la tv sunt emisiunile alea faine dar din cauza stresului și a oboseli adormim și nu apucăm să le vizionăm. Știu că toți vor zice "Cine ești tu și de ce îți dai cu părerea despre internet? " Fiindcă avem toți dreptul la liberă exprimare. Deci vă rog să vă lăsați părerile într-un comentariu și până sâmbăta viitoare sper să nu vă plictisiți.

Cu capul în noriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum