Neata, peeps. Mi-am propus sa scriu mai demult acest capitol dar am avut ceva probleme și da. Azi vom vorbi despre mai multe subiecte cum ar fi transplantul de cap, realizat de medicul italian Sergio nu mai stiu cum , care de altfel, arată izbitor de mult cu un asa zis medic dintr-un joc care inca nu s-a lansat. Nu știu, pare o idee buna, poate ajuta la eliminarea unor boli grave cum ar fi cancerul probabil si de ebola. M-am tot gândit așa înainte de culcare va reuși să-i transplanteze rusului care a zis ca e dornic sa fie cobai, sa-i refacă toate vasele de sânge si micile oscioare dintre cap si gat. Acum sa lăsăm asta pe seama cercetătorilor nebuni noi sa ne continuam discuția. Daca sunteți elevi va veți bucura enorm pentru ca de 1 Iunie, respectiv Ziua Copilului, suntem liberi din cauză ca in ziua respectivă cad Rusalile, sper ca am scris corect. Pentru mine una, asta e un bonus, nu pentru ca suntem liberi sau ca mâncăm ca "porcușori" deoarece e sărbătoare ci datorita faptului ca pot petrece mai mult timp cu persoanele dragi mie.
Păi, asta a fost si pe azi, sper sa postez mai regulat, dar sa vad cum gasesc subiecte si daca aveți ceva interesant ce ați vrea să apară în carte lăsa-ti-mi un mesaj privat iar eu ma voi interesa mai bine despre el. Deci nu uitați, suntem oameni si avem dreptul la liberă exprimare, pupici ursuleti ☆_☆ .