SALVAȚI EDUCAȚIA !!!

41 1 0
                                    

Ferească Sfântul! Deci, un subiect nou pe care l-am auzit la tv. Am auzit că in nu știu ce auxiliare ale abecedarului scrie astfel: "Ioana are o lama noua. Rana ei este mare. ..." Deci asta le arăți copiilor?! O prostie totală și stați că nu s-a terminat. Dacă aia nu-i deajuns s-au gândit să-i provoace la furt priviți "Jean jefuiește jardiniera Jeanei". Numele nu știu dacă le-am scris corect dar neah dar ce-i important e faptul că ROMÂNIA nu mai are viitor astfel.

De ce să-i înveți să fure, să-şi facă rău, etc? Deci acele edituri eu una le-aş amenda sau i-aş baga la pușcărie pe editori că altfel nu se poate! Și știu că iar sunt mare și tare dar vă rog, fi-ți atenți ce se întâmplă în jurul vostru fiindcă niciodată nu puteți știi ce se întâmplă. Și de ce generația de acum toată ziua bună ziua stau pe:tabletă, telefon, pc și multe altele. Știu și eu că iar am gura mare dar nu mă pot abține. Eu de abia anul ăsta am primit un telefon mobil performant. Am mai avut cu touch screen (sau cum naiba se scrie ) deci da, asta e generația W.T.F (cum a zis o scriitoare de pe wattpad, @TeoTeodora1). Deci Wikipedia, Tumblr și Facebook. Apropo e mișto cartea și îmi place mult chiar dacă nu dau like sau share. Nu sunt genul ăla. Și am vorbit în vacanță cu @-WildAngel- prin mesaje și din păcate nu am putut vorbi fiindcă ea era în tabără cu școala.

Cam atât pe azi sper că până săptămâna viitoare sper să aveți răbdare. Pupici. Nu uitați suntem oameni și avem dreptul la liberă exprimare.

Cu capul în noriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum