Capitolul 4-Pasiunea

21 3 0
                                    

     Alina si Daniel se cearta într-una. Marian auzind toate certurile se întristează și plânge. Alina se satură de certuri, îl ia pe Marian si pleacă. Ea avea din înainte o garsonieră lasata moștenire de la mama sa.
     Daniel este foarte supărat pe familie, se îneacă in alcool și se îmbolnăvește.
   
     Marian a vazut pe strada niște motocicliști. El sa gandit după experiența cu motocicleta unui prieten. A oprit motociclistul langa Marian si la întrebat:

  - Vrei sa te plimb cu motocicleta?
  - Da! răspunsese Marian entuziasmat.

    Motociclistul accelerează si gonește prin oraș cu motocicleta. Marian având adrenalina in sânge de la prima experiența, ia placut foarte mult.Când au ajuns înapoi, cei doi au ramas prieteni și-au dat numere de telefon și a ramas sa mai vorbeasca.
    Își descoperise pasiunea cea mai mare, aceea fiind motocicletele.

    2 ani mai târziu

    Marian muncește pe rupte pentru a câștiga bani, pentru a-și cumpara o motocicletă.
    El împlinește 16 ani, face școala de soferi pentru motociclete, iar mama îi face cadou de ziua lui o motocicleta scumpa.
    Marian vine de la muncă,acasă fiind obosit dupa ce a muncit toata ziua la cărat baxuri in supermarket.
    Mama îi dăruiește cadoul. In cadou se afla o cutie. In cutie se afla cheile de la motocicleta sa. Îi se poate citi fericire pe față. El sare si o îmbrățișează pe mama sa strans, cu putere mulțumindu-i pentru cadoul facut.
   

    Marian sa dus la Alexandra cu motocicleta primita cadou. Ajungând în fața blocului unde locuia ea, o sună pe Alexandra.

-Ce faci iubire?
-Ce sa fac iubitule stateam in pat...Dar ce se aude? întreabă ea
-Uită-te pe geam, iubirea mea!

    Alexandra se uita pe geam...

-Marian, de unde ai motocicleta?
-Mi-a făcut-o mama cadou de ziua mea.Vino sa ne plimbam putin cu ea!
-Ok, așteaptă sa ma schimb.

   Dupa 10 minute...

-Hai Marian

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 08, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viteza Ucide - Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum