Marian creștea într-un an cât alții in 10 ani. Daniel este foarte bucuros ca fiul lui e sănătos, foarte jucăuș și inteligent, dar pe lângă toate acestea era și neastâmpărat. Cu cât creștea, cu atat copilul facea prostii mai mari. De exemplu, într-o zi cand se plictisea s-a gandit el sa taie cablurile de la telefoane si cel de internet, fiind singur acasa. Părinții ajungând acasă , au văzut firele tăiate si sau decis sa il pedepseasca. Alina ia cerut soțului să îl dea la scoala.
Apoi la școală iarăși au urmat o grămadă de probleme. O dată la începutul anului, s-a gândit să "pedepsească" o profesoară nesuferită, punându-i lipici pe scaun. Profesoara când s-a așezat pe scaun, nu a sesizat nimic, deși copii șușoteau. Și-a făcut lecția până la un moment dat când un băiat a enervat-o și vrând să se ridice repede de pe scaun, și-a rupt fusta și a rămas în lenjerie intimă. Aflându-se la un moment dat cine a fost cel care a făcut asta, Marian, i-a fost scăzută media la purtare cu un punct, iar acasă tatăl lui l-a pedepsit să stea o lună fără telefon.
O altă prostie a urmat în clasa a treia. A mers în baie și a udat colegii cu apă, în același timp creând o grămadă de apă pe jos. Din această cauză, un copil din clasa întâi a căzut pe gresia udă de apă și și-a spart capul. Iar a fost pedepsit de către tată să sape gradina de la țară.
Iar în clasa a cincea a făcut cea mai mare prostie. S-a apucat de fumat. Văzând prietenii că fumează, a vrut să încerce și el o dată ce a fumat, nu s-a mai lăsat. Când părinții lui au aflat despre acest lucru, mama lui i-a făcut morală, iar tatăl lui l-a bătut și l-a încuiat în cameră. Cu toate acestea, el a continuat să fumeze și în prezent.
La vârsta de 12 ani a fumat pentru două zile iarbă împreună cu prietenii săi. A fost prins și de poliție, dar a scăpat basma curată. Tot la această vârstă, la țară, s-a îmbătat alături de vărul său și a condus o pentru prima dată o motocicletă, fiind foarte departe de casă și el fiind singurul care era în stare să conducă.
La 13 ani și-a făcut prima prietenă cu care a stat nouă luni, dar apoi s-a despărțit de ea din cauză că a văzut-o cu altul în centrul orașului. Atunci l-a bătut pe acel băiat, băgându-l în spital. După trei săptămâni a venit să se răzbune, Marian a fost amenințat cu cuțitul, dar a reușit din nou să-l bată, iar acel băiat iarăși a ajuns în spital. După aceast lucru, și-a făcut o altă prietenă din Baia Mare, dar și de aceasta s-a despărțit din cauză că i-a găsit mama fetei vorbind pe Skype și au fost nevoiți să se despartă.
O fi avut el ghinion și în acest timp câteva tentative de sinucidere, dar la vârsta de 14 ani apare cineva în viața lui care o să-l facă în sfârșit fericit.
CITEȘTI
Viteza Ucide - Volumul 1
AventuraDoi tineri și-au dorit o fetiță. Viața le-a dat un băiat. Când credeau că vor duce o viață liniștită, s-au înșelat. El este Marian. Marian, care dacă nu l-ai cunoaște, ai crede că e cel mai cuminte băiat de pe pământ. De fapt, adevărul este altul. C...