Fany
Rozlúčili sme sa a išli domov. Teraz je ráno. Obliekam si:Keď som sa konečne obliekla, tak následne som sa naraňajkovala.
Po raňajkách som vyrazila do školy. Pred školou ma čakala naša ,,banda". Videla som neistú Bellu, ktorá nás sledovala. Prišla som k nej a zobrala ju za ruku.
Spolu sme prišli za bandou. S úsmevom som jej povedala: ,,Máme nového člena našej party."
Bella zvískla od radosti a objala ma. ,,Takže dnes u mňa." Mrkla som jedným okom na nich.Max
,,Jasné šéfka."Fany
Na to sme sa všetci rozosmiali.Po škole
Fany
Všetci kráčame ku mne domov, že sa ideme ,,učiť ". Zastali sme pred naším domom. Zistila som, že nikto nie je doma. Vošli sme do mojej izby.
,,Bella? Dokážeš udržať tajomstvo?"Bella
,,Áno."Fany
,,Dobre. Ste pripravený?" Všetci začali prikyvovať ale videla som ako boli nervózny. Bella tomu nerozumela, len hanblivo pozerala. Otvorila som tajný vchod. Bella pozerala s úžasom v očiach, no nič nevravela. Všetci sme išli dnu a ja som Belle naznačila nech ide s nami. Videla som jej obavy, že čo sa tam skrýva.Podišla som ku knihe Živel Zem a povedala:,,Bella poď sem a otvor ju."
Bella
Mala som trochu obavy. Nesmelo som podišla ku knihe. Otvorila som ju. Videla som ako zem zomiera. Zacítila som ako mi tečú slzy. Fany mi vytrhla knihu z rúk a zatvorila ju. Utrela som si slzy.,,Čo sú zač tie knihy?" Začala som okolo každej prechádzať to čo som čítala ma zarazilo.
YOU ARE READING
Živly(Pozastavené)
FantasyVšetci si mysleli, že sú len štyri živly ale zistili, že ich je viac... Chceš sa dozvedieť viac čítaj.☺️ Za gramatické chyby sa ospravedlňujem. (Ak nejaké budú.)