W o n h o

6.5K 102 22
                                    

Έχει περάσει σχεδόν μισός χρόνος από τότε που ο νέος σύζυγος της μητέρας μου έχει μετακομίσει στο σπίτι μας μαζί με τον κούκλο γιο του.

Κάθε φορά που είναι μαζί μου με πειράζει συνέχεια και με κάνει να χαμογελάω με τις χαζομάρες που μου λέει. Μπορεί να με βλέπει σαν 'αδερφή' του και να τα κάνει όλα αυτά για να έχουμε καλή σχέση αλλά εγώ όσο και να προσπάθησα να τον δω σαν αδερφό μου απέτυχα. Διαρκώς κυκλοφορεί μέσα στο σπίτι χωρίς μπλούζα εκτέθοντας το υπερβολικά γυμνασμένο πάνω μέρος του σώματος του στα αθώα μου μάτια.

Η αλήθεια είναι ότι γνωριζόμασταν από πριν επειδή πηγαίνουμε στο ίδιο γυμναστήριο. Αλλά που να φανταζόμουν ότι το πιο καυτό αγόρι του γυμναστηρίου θα είναι ο μελλοντικός μου 'αδερφός'.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου βαριεστημένα και έπιασα τα μαλλιά μου σε ένα απρόσεκτο κότσο. Άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και πήγα με αργά βήματα στην κουζίνα.

Και μετά απορώ γιατί ο Wonho δεν με θέλει...

Μπήκα μέσα και είδα τον αδερφό μου να κάθεται μόνος του στο τραπέζι και να τρώει δημητριακά με κουτάλι σούπας, έχοντας ανακατεμένα μαλλιά και φορώντας μια αμάνικη μαύρη μπλούζα.

"Μέρα" του είπα προσπαθώντας να μην κλεισω τα μάτια μου και εκείνος σήκωσε το κεφάλι του για να με κοιτάξει αλλά δεν έκατσα να περιμένω απάντηση επειδή πεινούσα.

Αν δεν είχα ξυπνήσει πριν τέσσερα λεπτά ίσως να του έδινα μεγαλύτερη σημασία.

"Καλημέρα" τον άκουσα να λέει νυσταγμένα μετά από λίγα λεπτά.

"Με αυτά κοιμήθηκες;" είπε ξανά μετά από λίγο ενώ εγώ προσπαθούσα να φτάσω ένα μπολ από το ντουλάπι ακριβώς από πάνω μου.

Σταμάτησα την προσπάθεια μου και γύρισα για να τον κοιτάξω. Τα μάτια του ήταν πάνω στο στενό - κοντό γκρι φόρεμα που φορούσα.

 Τα μάτια του ήταν πάνω στο στενό - κοντό γκρι φόρεμα που φορούσα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

σαμθινγκ λαικ δατ

"Ναι γιατί;" του απάντησα κάπως μπερδεμένη και μου χαμογέλασε.

ONE SHOTS | kpop edition Where stories live. Discover now