Bu daha çok yazarlara bir sesleniş olacak.
Bu sitede (yasak olduğu halde) 10 yaşından bilmem 40'lara kadar çıkan bir yaş aralığı var. Bu sitede eleştiri altında alacağınız her yorum gerçekten eleştiri olmayacak, olsa bile sizin aradığınız niteliği barındırmayacak. Ha, eleştirileri umursamayın demiyorum sadece fazla umursamayın.
Karalama kampanyası başlatmışcasına yerenler, dünyadaki bir sonraki Sefiller'miş gibi övenler olacak. Sizin bir yazar olarak göreviniz bu ikisinin arasına sıkışmış olan ilham verici, yazmayı tevşik edici, gelişmenize katkıda bulunacak olan o birkaç yorumu bulmak. Milyonlarca okunmanın içinde bunlardan 10-20 tane bulan yazarlar olduğu gibi, birkaç bin okunmada oldukça fazla bulabilenler de var. Bu biraz şans, biraz da hitap ettiğiniz kitle meselesi.
Burası eleştirmen sitesi değil, burası bir amatör yazar-okuyucu sitesi. Burada alacağınız eleştirilerden çok bir beklenti içinde olmayın ve denen iyi kötü şeyler sizi fazla etkilemesin, çünkü burada bahsettiğimiz kitle genellikle ne yaptığını bilmeyen genç bir kitle. Ben de o kitlenin bir parçasıyım, o yüzden de hikayelere eleştiri yapmayı saçma bulurum.
Beğenimi belirtirim ama o kadar; yazarın hataları (EĞER ÇOK BELİRGİN DEĞİLSE, VE GÖZ TIRMALAMIYORSA) benim düzelteceğim şeyler değildir. Yazmak yazarak öğrenilir ve ben asla kendimi eleştirecek kadar iyi görmüyorum yazma konusunda.
Evet, hikayelerim var fakat burada yayınlamayı tercih etmiyorum genellikle. Neyse konumuz bu değil.
Eleştirileri elbette umursayın fakat asla unutmayın, onlar sandığınız kadar doğru şeyler değiller ve yazmanızı engellememeliler.