2.Bölüm

72 5 2
                                    

İkisinide yapmadım.Öküzün trene baktığı gibi çocuğun suratına baktım. Neden çünkü malım.Yerde böyle beklemek ve herkesin beni izlemesini görmek,en büyük hobim.

Üstümde sanki bir öküz var. Yerden kalkamıyorum. Pardon üstümde öküz mü var dedim çok pardon ben zaten koca bir öküzüm.Üstümde öküz olmasına ne gerek var.

Damien'in elini her kız tutamaz o yüzden bu şansı değerlendirip elini tuttum.İlk başta yerden kaldıramadı.E haliyle bir öküzü kaldırmak kolay değil.Kafamı slow motion da yüzüne doğru çevirip küçük emrah bakışı atarken oda bana öküzün gübresine bakarmış gibi bakıyordu.

O bakıştan sonra slow modundan çıkıp, çayırlığa salınan öküz gibi lavoboya koştum.Hızla kapıyı açıp içeri giriyordum ki lanet kapıya kafa attım.

LAN KİM KİLİTLEDİ BU KAPIYI! WTF??

Elimi kafama götürüp :

"AÇ ULAN KAPIYI!!" diye anırdım.

AÇILDI MI PEKİ, TABİKİ DE HAYIR!

Başımı sağa döndürüp sınıfa geri dönüyordum ki 'Bu neyin kafasında ak' bakışı atan insanlarla göz gözeydim. Bende onlara ' Fuck bitches' bakışı atıp yoluma devam ettim.

Sınıfa girdim ve ailee'nin yanında duran bordo deri çantayı alıp kendimi dışarı attım.

Sokakta gelen geçen bana bakıyordu neden çünkü şişmiş kırmızı gözlerim,yataktan kalkmış gibi görünen saçlarım,ağlamaktan ve soğuktan titreyen alt dudağım ile tam bir yaşayan zombi gibiydim.

Eve yaklaşmıştım. Karşımda 'Hi Guys!' bakışı atarak bana doğru yürüyen Shane önümde durunca minik çaplı bir kalp krizi geçirmiştim.

ALLAH'IM NEDEN ÇİRKİNKEN NEDEN!?!?!?

Kanlı gözlerimle 'Selam seksi boy' bakışı atarken taş varlık konuştu.

"Hey,Stevery! Dudakların titriyor."

OHA OHA OHA! TAŞ VARLIK DUDAKLARIMA MI BAKTI?!

Parmağı bile seksi olan taş varlık alnımı işaret etti.

"Bi de alnın.. Bir şey mi çarptı?"

Alnıma ne çarptı onu bilmem de çarpıyor kalbim bir başka.

"Alnım mı kızarmış? Bi o eksikti."

Taş varlık işaret parmağını alnıma getirerek işte burası bakışı attı.

Lanet olası köpek fobim olmasa ne olur sanki!

Seksi parmak alnımdayken yan taraftan köpek geçiyordu. Köpeğin sahibi daha mı seksiydi yoksa taş varlık mı bilemedim.

TOPRAK KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin