Předmluva

552 30 2
                                    

Zdravím Vás!

Ani nevíte, jak jsem šťastná, že k Vám můžu konečně promluvit jinou formou než skrze poznámky na profilu. ;u; 

Jako již tradičně: ať už jste tento příběh otevřeli cíleně či zde skončili nějakým nedopatřením, pokud stále čtete tyto řádky, pak Vám patří moje nejvřelejší díky za projevení, byť toho nejdrobnějšího zájmu!

Co ovšem už není tak tradiční; Ano, skutečně vylézám po několika letech na povrch s další EreRi fanfikcí. Jestli tomu nemůže uvěřit, tak si nedělejte příliš hlavu, protože sama ještě tápu, co ve mně najednou vyvolalo tu neutěšitelnou touhu přeťukat do Wordu námět, který už nosím nějaký ten pátek v hlavě.
Občas mě nevysvětlitelně popadá fantas, kdy zkrátka nejsem schopná myslet na nic jiného, jak na psaní, a i když jsem někde, kde bych měla být duchem přítomná, tak před očima neustále vidím vznikat další a další věty a souvětí, u nichž cítím nutkavou potřebu je převést do digitální podoby, co nejrychleji to půjde, a tak se stalo, že Vám můžu po takové době zase něco odprezentovat. 

Teď už k samotné fanfikci a jejímu obsahu a všemu, co byste o ní měli vzít na vědomí: 

Pokud jste ode mě již něco četli, tak pro Vás rozhodně nebude žádným překvapením, že se i tato slowbuildovka drží v angst kolejích. Přeloženo do češtiny: i tahle fanfikce se řadí k příběhům se smutnou, až depresivní, tématikou. Zvažte aktuální míru Vaší duševní pohody, a pak až se sami zcela dobrovolně rozhodněte, jestli se Vám chce do čtení vůbec pouštět. 

Všechny své fanfikce, snad až na jednu, nálepkuji jako 'Heavy Angst', čili alespoň z osobního hlediska je považuji za skutečně velmi depresivní. Vězte, že tento příběh není výjimkou. Dokonce si troufám tvrdit, že bych ho zařadila mezi vůbec nejvíce angst díla, která mi pod rukama kdy vznikla. Ale! Vzhledem k charakteru příběhu jsem se rozhodla, že, na rozdíl od Stockholm Syndrome, nebudu u jednotlivých kapitol zmiňovat konkrétní TWs (trigger warnings. Témata, která by v někom mohla potenciálně vyvolávat nepříjemné pocity).

Mějte tedy na zřeteli, že během pročítání kapitol se skutečně můžete setkat s celou řadou kontroverzností od problémů s dušením zdravím přes problémy s fyzickým zdravím až po situace, ve kterých jde o život. 

Jestli někdo věnujete zvláštní pozornost tagům, neboli štítkům, u příběhu, tak Vám prozradím, že jsem ani zdaleka nevypsala všechny, které se příběhu týkají. Opět ze stejného důvodu. Nechci nic prozrazovat předem. Tagy budu postupně upravovat s přibývajícími kapitolami (všechny jsou již předepsané). To stejné platí pro označení 'pro dospělé'. Dosavadně (při zveřejnění první kapitoly), tak nelze příběh zcela označit, k̶d̶y̶ž̶ ̶n̶e̶b̶u̶d̶e̶m̶e̶ ̶p̶o̶č̶í̶t̶a̶t̶ ̶2̶0̶ ̶n̶a̶d̶á̶v̶e̶k̶ ̶n̶a̶ ̶v̶ě̶t̶u̶,̶ ̶b̶e̶z̶ ̶k̶t̶e̶r̶ý̶c̶h̶ ̶s̶e̶ ̶v̶ ̶m̶é̶m̶ ̶p̶ř̶í̶p̶a̶d̶ě̶ ̶v̶y̶p̶r̶á̶v̶ě̶n̶í̶ ̶z̶ ̶L̶e̶v̶i̶h̶o̶ ̶ú̶h̶l̶u̶ ̶p̶o̶h̶l̶e̶d̶u̶ ̶z̶k̶r̶á̶t̶k̶a̶ ̶n̶e̶o̶b̶e̶j̶d̶e̶.̶ ̶:̶^̶)̶ ̶, ale do budoucna by přibýt mohlo. 

Závěrem děkuji všem, co jste nade mnou ještě nezlomili hůl a z celého srdce doufám, že Vás Firefighter nezklame, naplní Vaše očekávání a najde si místo ve Vašem srdci!  

Užijte si příběh! 

~Erbi ♥


Firefighter [EreRi CZ] ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat