1.Sázka

25 1 0
                                    

Crrrr.. Grr jak já nesnáším ten budik. Kdo ho vymyslel a kdo hlavně vymyslel školu bacha tu vlastně vymyslela Marie Terezie nebo jak se jmenovala.. Nesnáším tu školu nesnáším vstávání.. Ať už jsou zase prázdniny.No nic musím vstávat. Jak sem řekla vstala jsem a šla jse umýt a vyčistit zuby. Když jsem měla všechno hotové šla jsem si vybrat oblečení.Nakonec sem si vybrala černé šaty s číslem 98 a průsvitným pruhem.

Koukla jsem na čas a nestíhám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koukla jsem na čas a nestíhám.Nasedla sem rychle do mého miláčka a vyjela jsem ke škole. Kdyby vás zajímalo co mám za auto tak je to Mustang moje vysněné autíčko rodiče my ho koupily k narozeninám vlastně ho mám stejný jako rodiče akorát taťka má červenýho a mamka bolího.

Když jsem dojela před školu tak na mě všichni čuměli kromě Sharlotty ta ví že mám nové auto už v něm i jela. Když jsme vystoupila tak vedle mě zaparkoval zrovna Bieber.
Hned jak vystoupil tak měl už kecy.

B:A tady má někdo nové fáro jo?!
L:Ano mám.. Ty bys měl taky pořídit nové lepší než tu tvoji audinku.
B:Pořád lepší než toto pomalé prditko co máš ty..
L:Vsadím se že je o 100✖  rychlejší než máš ty!
B:Po škole závody.
L:Ok

Když jsem to vyslovila hned sem odešla nebo sem spíš chtěla odejít.
Ale to by mi v tom nemohl zabránit..

B:kam pak ještě o co se vsadíme?
L: když vyhraju já necháš mě týden na pokoji.
B:A když vyhraju já tak se semnou každý den v příštím týdnu vyzkousneš nebo políbíš kdykoliv budu chtít.
L:A když nevyhraješ tak mi budeš dělat týden sluhu.
B: A když nevyhraješ ty tak budeš dělat to co když vyhraju.
L+B:Plati!!

Koukla jsem na hodiny a hodina před 10-ti minutami začala.
Doprdele a rozběhla jsem se ke škole. Když jsem byla u skříněk vytáhla jsem si věci na hodinu a běžela jsem do třídy. Pak jsem si uvědomila že jsem se nepřezula no čert to vem.
Přišla jsem ke třídě a zaťukala jsem čekala jsem na vyzváni a pak až vešla.

U:Ale slečna Collins se uračila přijít.
L:Pane učiteli omluvám se.

Po 5-ti minutách přišel i Bieber a přezuty sakra. Koukl se na mě a na moje nohy. Naštěstí sem si boty skovala do batohu. Ale on se na mě jenom ušklibl a pak se přihlásil.

U:Ano Justine?
B:Pane učiteli Lola nemá přezůvky.
U:Lolo stoupněte si!
L:Ano.
U:Jak to že nemáš bačkory?
L:Omlouvam se ale zapomněla jsem si klíč od skříňky.
U:Dobře.

Pak jsem se otočila na Biebera a vysmála jsem se mu do obličeje.

Konečně konec hodiny. Vyletěla jsem hned ke skříňkám a hned sem si vyndala bačkory a přezula jsem se.

Když konečně zazvonilo na konec školy čekala jsem na Biebera. Aby sme mohly uskutečnit závod.

Když jsem na něj čekala už 5 minut začal se kolem mně motat nějaký kluk měl blond vlasy a krásné zelené oči.

K:co kdybychom skočily na záchody. A nebo rovnou ke mně do auta.
L:Pojď na záchody. (nedivte se že jsem hned kývla ale sex sem neměla pekelně dlouho)

Když jsme tam přišly tak se zjinači kabinky ozývali vzdychy.. Tomu klukovi sem řekla že už nemám zájem a šla jsem radši pryč. Ne žebych po sexu netoužila, ale nepotřebuji šukat z někým když vedle v kabině šuká někdo jiný. Když sem vyšla že školy naskočila jsem do auta a vyjela směr domov. S Bieberem sme se domluvily na nějakých pravidlech, ale nemůžu si vzpomenout  na jakých. Doufám že v tom nebylo že se nesmí odjet domu.

Pokračování příště

Nech mě být!! Kde žijí příběhy. Začni objevovat