Když jsem dojela domu. Šla jsem se převliknout do domácího (v médiích máte zaškrtnutý co si vzala). A pak jsem si sedla k noťasu a najela na FB. Měla jsem tam zprávu od Bibera.
Co ten chce!B:Collins, Collins ty si asi zapoměla pravidla viď?
L:Proč?
(Nemůžu mi říct že jsem je zapoměla)
B:No protože jsi odjela, a v pravidlech bylo že nesmíš odjet dřív. Musely jsme odjet na stejno.
L:A co já stim tak jsem jela domů.
B:No a proto já vyhrál.
L:Cože!!?
B:Ano.. Čteš si to správně. Od PŘÍŠTÍHO TÝDNE MY DÁVÁŠ francouzáky a vykousnuti kdy já budu chtít.
L:Jen to ne.. Co když onemocnim.
B:Tak se to přesune na další týden.
L:DoprdeleLola Collins se odhlásila.
Sakra že já blbec jsem zapoměla ty pravidla.Akorat sem prohrála sázku. No to mě poser. Ale není to nejhorší co mi mohl dát. Mohlo ho napadnout i něco horšího.
Už je večer a rodiče jsou doma. Mamka už uvařila večeři a řekla mi že knám přijde návštěva. Proč zrovna dneska nemám na nikoho náladu.
No nic šla jsem se převliknout a namalovat.
Na sebe sem si vzala toto.
Právě někdo zvoni a já schází ze schodů.
Mamka otevírá dveře a já stojím za ní. Kouknu se jí přes rameno a vidím tam Patiie a Jeremyho a toho kreténa s kterým jsem prohrála tu dementní sázku.Mamka je pozdravi a pak já a nakonec táta.
Patii je ráda že mě vidí jako kdyby mě neviděla sto let.
Oznámili nám že pojedeme na společnou dovolenou na Bahamy skvělé.. Úplně se těším pojedeme za 14 dní.. Skvělé abych si koupila plavky. To mi to nemohly říct dřív.
Konečně jsme dojedli a já mohla jít do pokoje.POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 0
ČTEŠ
Nech mě být!!
RomanceJedná se o jednu dívku.. A o jednoho chlapce. Pokuď chceš vědět více jdi si přečíst příběh.