Yaprak Dökümü

2K 106 39
                                    

KYUNGSOO

" Ya baba 2 hafta oldu sal artık beni ama yaaa!!"

-Sus valla çarparım ağzına git elin oğularıyla konuş sen!!

-Aman bey tadımız kaçmasın!

Ne oluyor lan ?? Bune değişik cümleler.

"Anne, baba ne diyorsunuz siz ya??"

İkisi birbirine bakıp tekrar bana döndüler. 

-Pardon bebeğim ya şu anan kaç gündür bir dizi bulmuş onu izletip duruyor. Benimde beynim yandı.

Beli amk değişik değişik tavırlar. 

- Host onrdan sensin ana mal. Bu arada ben diziyi kapattığım da aç bir bölüm izleyelim daha diyen sendin.

- Ne yapayım içine çekiyor insanı şu dizi denen ilet.

Bu daha böyle devam edip giderdi.

"Artık konuya döner misiniz??"

- Yok ben kebap severim.

"Baba ne diyorsun sen ben anlamıyorum seniii????"

Gözlerimi daha da büyütüp ikisine bakmaya başladım. Neler oluyor ayol..

-Ah ah hep bu anan

-Bak seni varya ben

-He beni varya ne ??

-Çocuk var şimdi, sonra gösteririm.

Resmen gözümün önünde seviyorlar bir birlerini. (Bihter djdjjd)

"YETER YA!! Ne oluyor ben anlamıyorum?? Beni neden 2 haftadır eve hapsediyorsunuz? Neden jongin ile buluşamıyorum ben."

- Ya baban bu dizilere özendi. Bakalım çocuk gerçekten seviyoru  mu bizim oğlanı severse ne olursa olsun gelir alır diyor. Bizde bekliyoruz..

Yemin ederim ailemin psikolojisi bozulmuş.

"Acilen dizi izlemeyi bırakın.  Ben dışarı çıkıyorum geldiğimde sizi dizi izlerken görmiycem. Hem nerden sardı sizi bu dizi??"

-Ya sizin okulun sahibini oğlu geçen izliyordu. Bizde bekliyorduk işte seni o ara oturup beraber izledik.

İnanamıyorum ya Suho hyung neler izliyor böyle....

"Anne sakın bir daha Suho hyun dizi izlerken ona katılmayan rica ediyorum. Neyse ben çıktım..."

-Len bana Anne deme diyorum ben. Babanım senin baban.. bak dinlemiyor bile. Tanrım neydi günahım.

-Neyse boşver gel biz yaprak dökümünü izlemeye devam edelim. Bakalım Necla Oğuz ile kaçtı mi?

"O televizyondan uzak durun dedim sizeeee"

BENİM MUCİZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin