Of kaç saatir kapıyı çalıyorum ama bu mal jongin ortalarda yok. Nerede bu ??
"Alo Chanyeol hyung, jongin nerde ?"
- Hiç sorma kyungsoo... Bu salak Jongin, Suho yüzünden kafayı yedi. Aptal aptal diziler izlediler son 1 hafta boyunca. Dizi senaryosundan plan yapıp seni kaçımaya geliceklermiş. Buyuk ihtimal ile sizin evdedirler.
Ahh bu Suho hyung cidden kafayı yemiş!!
"Tesekkurler hyung kapatmaliyım görüşrüz."
Konuşmasına izin vermeden telefonu yüzne kapatım.
"Ahh Suho hyung seni bir yakalarsam varya kafanı ısıracağım."
JONGİN
- Jongin şu duvara tırmanmaya ne dersin? Şu Hercai'deki çocuk da öyle yaptı...
Gerçekten düşününce ben şuan ne yapıyorum? Suho hyunga uyup aptalca dizilerden gördüğüm şeyleri uyarlamaya çalışıyorum. Düzgünce konuşmaya çalışsam ailesi beni dinleye bilir.
"Evet Jongin mantıklı insan yönünü ortaya çıkarma zamanı geldi."
-Hey nereye gidiyorsun ?
"Normal bir insan gibi davranmaya hyung..."
Evin kapısına yaklaşıp zile bastım. Kapının açılmasını beklerken neredeyse kalp krizi geçirecektim.
"Derin nefes al jongin."
Kapı açılınca direk yere çömeldim ve konuşmaya başladım.
"Efendim size haber vermeden oğlunuz ile ilişki yaşamaya başladığım için üzgünüm. Yani onunla olduğum için üzgün değilim tabiki sadece sizi haberdar etmeliydim ve sizlerden izin istemeliydim. Ben bir çocuk babasıyım eşimden boşanalı uzun zaman oldu. Ben,ilk defa birisine aşik oldum ve o kişi Kyungsoo. Oğlunuzu çok seviyorum ve ona iyi bakacağıma söz veriyorum. Lütfen onunla görüşmeme izin verin."
Ortamda sesizlik hakimdi ve bende kafamı yavaşça kaldırıp baktım. Kyungsoo'nun iki babasıda mutlu bir şekilde bana bakıyordu.
- Ahh asıl biz Üzgünüz saçma sapan şeylere takılıp kaldık kusura bakma.
"Sorun değil efendim. Şey acaba onu görebilir miyim?"
-Aslında Kyungsoo seni görmek için dışarı çıkmıştı ama...
KYUNGSOO: YAHHH KİM SUHO ÖLDÜN SENNN
Sonrası kesinlikle felaketi....