1 yıl sonra;2.842.159 beğeni
jm.park Nasıl başlasam, nereden başlasam hiç bilemiyorum. Anlatılacak o kadar çok şey var ki! Sayfalarca yazabileceğim anılar, defterler dolusu anlatabileceğim duygular... Hangi birinden başlayacağım? Seni sana anlatabilecek miyim? Seni ilk olarak ortak bir davette görmüştüm. Daha sonra ise Jin Hyung'tan öğrendiğim kadarıyla Namjoon Hyung'un üvey kardeşiydin. İşlerimiz dolayısıyla çok fazla bir araya gelemiyorduk, tanıyamıyorduk birbirimizi. Ama şimdi yaşayarak öğreniyoruz birbirimizi ."Hangisini tercih edersin?" diye soracak olursan, ikisini de tercih ederdim. Seninle yaşadığım, yaşayabileceğim her şey güzel. Sen güzelsin çünkü. Hımm, sana aşık olduğumu farkettiğim ilk zamanı hatırlıyorum da, senden vazgeçmek için çok uğraşmıştım. İyi ki de haberin bile olmadan vazgeçirmişsin beni bu kararımdan. Daha farklı yollarla tanışabilsek nasıl olurdu hiç bilmiyorum ama, o zamanda sana aşık olurdum. Senin her halin beni kendine defalarca aşık ediyor çünkü. Her şey seninle güzel, en kötü günlerim bile. Gerçi seninle beraberken kötü diye bir şey de olmuyor. Anında beni gülümsetmesini çok iyi biliyorsun çünkü. Burayı daha fazla uzatmak istemiyorum, söyleyeceğim çoğu şeyi yüzüne karşı söylemek istiyorum. Ama, iyi ki bana ettiğin o teklifi kabul ettim. Ve iyi ki yakın zamanda resmi olarak da senin oluyorum. Seni seven ve hep sevecek olan minik sevgilin.
-Bu gönderi için yorumlar devre dışı bırakılmıştır.-
pekâlâ, ilham perilerimin şu sıralar benimle olmadığını söylemiştim. bunun yanı sıra bok gibi zamanlarda geçiriyorum. bilmiyorum kitabı kısa tutabilirim, sizi de fazla sıkmak istemiyorum. siz karar verin ne yapacağıma. uzatayım mı yoksa birkaç bölüme bitireyim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If You Love
Fanfictionjikookismylife: Eğer Jimin'i seviyorsan, bir sonraki gönderin selca olsun!