Hoofdstuk 1.

4.2K 171 14
                                    

Annabella's P.O.V.

''Darcy. Kom anders komt mama te laat.'' Roep ik. Darcy mijn 2 jaar oude peuter komt aanrennen met haar barbie en knuffel.

''Sorry.'' Zegt ze terwijl ze mijn hand pakt.. ''Maakt niet uit schatje.'' Zeg ik voordat ik de deur van ons kleine huis in London sluit en op slot doe.Het is heel erg koud buiten en sneeuwt heel hard, ze geven een sneeuwstorm op maar dat doen ze wel vaker. Daarom heb ik altijd een rugzakje met extra kleding bij voor Darcy en omdat ik een grote handtas heb, heb ik daar ook altijd een extra setje kleding inzitten.

Ik maak Darcy vast in haar autostoeltje en stapt in achter het stuur. ''Mama waar gaan we heen?'' Vraagt ze zachtjes. ''Erm, mama moet even werken maar jij mag met Charlotte spelen'' Antwoord ik. ''Oke.'' zegt ze.

Ik parkeer mijn auto voor het grote gebouw, ik weet niet eens wie ik ga interviewen. Charlotte mijn assistente vertelde me dat het niet veel uitmaakte wie het was. Het enige wat ze vertelde was dat het een band was. Misschien Big Time Rush? Die zijn nu toch in London. Of The Wanted? Ik til Darcy uit haar autostoeltje en pak haar hand vast.

We lopen het gebouw in en ik loop naar de vrouw achter de balie. ''Hallo ik kom voor Sugarscape. Ik heb een interview.'' Vertel ik haar. ''Hallo. Naam?'' Antwoord ze. ''Annabella Rash.'' Zeg ik. Op dat moment komt mijn assistente aanlopen. Charlotte heeft blond haar en bruine ogen. haar blonde haar zit in een nette knot.

''Lotte!'' Zegt Darcy vrolijk en knuffelt even met Charlotte. ''Hey babe. Alles goed?'' ''Ja. Kijk ik heb Barbie en Nijntje bij.'' antwoord ze en houd haar konijn en barbie omhoog.

''Dat is leuk. Anna je moet op de 8ste etage zijn en in kamer... erm... 215.'' zegt ze terwijl ze haar agenda checkt. ''Okay. hier Darcy doe je rugzakje maar aan.'' Zeg ik, terwijl ik Darcy haar prinsessen rugzakje aandoe. Ze is helemaal dol op Disney prinsessen.

''Wij zitten gewoon in de kamer tegenover jullie.'' ZegtCharlotte terwijl ze Darcy oppakt en we samen naar de lift lopen. ''Wie zijn het?'' Vraag ik zacht. ''Erm. Je kent ze wel.'' Antwoord ze en de lift gaat open. We lopen de lift in en Darcy drukt op het knopje.

''Okay...'' Zeg ik. De lift deuren openen weer en we lopen de gang in. ''Tot straks.'' Zeg ik tegen de meiden en geef Darcy een kus op haar wang. ''Lief zijn voor Charlotte, hè?'' ''Ja mama.'' antwoord ze en ik loop de kamer in. ik kijk geschokt naar de jongens op de bank. One Direction.

''Fuck.'' Zeg ik. ''WAT?!'' Schreeuwt Harry als hij mij ziet. ''CHARLOTTE!!'' roep ik. Charlotte rent naarbinnen. Gelukkig laat ze Darcy in de andere kamer. Tranen rollen al over mijn wangen. ''Charlotte kutwijf.'' zeg ik. ''Sorry. Maar je moest dit wel doen.'' Ik draai me om om weg te lopen, maar voel een hand op mijn arm. Harry draait me om en ik kijk naar de grond. ''Anna?'' Vraagt hij. ''Annabella.'' zeg ik met mijn tanden op elkaar.

''Charlotte ik zweer je dat ik je vermoord als we klaar zijn met dit fucking interview.'' Zeg ik. Ik heb al 2 jaar niet meer zo gevloekt. ''Anna! Doe gewoon je interview en dan zijn we klaar.'' zegt ze. ''Waar is de cameraman?'' vraag ik en trek mijn arm uit Harry's handen.

''Waarom huil je mama?'' vraagt een klein stemmetje zacht. ''shit.'' fluister ik. ''Niks, mama is erm even geschrokken.. denk ik. Ga maar spelen met barbie en Nijntje.'' zeg ik. Maar Darcy, zo koppig als haar vader, loopt naar me toe en ziet de vijf jongens, ze kijkt naar Harry. ''Mama dat is papa.'' Zegt ze. ''Wat?'' Vragen Harry, Louis, Liam, Zayn en Niall tegelijk.

''Kom Darcy.'' Zeg ik en til haar op. ''We gaan naar huis.'' ''Nee! jij gaat helemaal nergens heen!'' Roept Harry. Ik draai me om en kijk hem kwaad aan. ''Als er iemand beslist wat ik doe ben ik dat! En al helemaal niet zo'n klootzak als jij.'' Zeg ik kwaad. ''Is dat mijn dochter?'' Vraagt hij zacht. Ik haal diep adem.

''Ja, dit is Darcy Anne Styles.'' Antwoord ik. 4/5 van One Direction staat met open mond en grote ogen naar mij te staren. Harry glimlacht.

''Papa?'' Vraagt Darcy terwijl ze naar Harry wijst. ''Ja.'' Antwoord ik. ''Mag ik haar vasthouden?'' vraagt Harry zacht. ''Nee.'' Antwoord ik. ''Waarom niet?! ze is mijn dochter!'' zegt hij, terwijl hij kwaad wordt. "Omdat je mijn hart gebroken hebt.'' antwoord ik terwijl er nieuwe tranen over mijn wangen rollen.

Darcy haalt ze allemaal weg met haar kleine vingertjes. En begint met mijn haar te spelen. ''Ga maar even naar de vissen in de andere kamer kijken Darcy.'' Verteld ik haar. ''Kom jongens.'' Zegt Charlotte terwijl ze de vier jongens uit de kamer stuurt. Ze sluit de deur achter zich.

''Het spijt me.'' ZegtHarry. ''Wat?! Me verlaten? mijn hart breken? 2 jaar van je dochters leven missen?''

''Alles.'' Zegt hij zachtjes en kijkt op met waterige groene ogen, die mooie groene ogen die je niet kunt ontwijken. ''Ik moest je verlaten en je hart breken. Ik moest met Caroline daten.'' zegt hij. ''Waarom?'' Vraag ik. ''Voor mijn carriere, anders was One Direction niet blijven bestaan. Ik had je veel liever gevolgd, maar ik kon het de jongens niet aandoen en de fans.'' zegt hij.

''Het spijt me echt heel erg. Ik ben nooit gestopt met van je te houden. Ik heb altijd aan je gedacht voor en na elk concert. Als ik 's nachts ging slapen.'' Zegt hij. ''Echt?'' Vraag ik ongelovig. ''Ja.'' Antwoord hij. Harry komt naar me toe lopen en slaat zijn armen om me heen, ik doe hetzelfde bij hem terwijl hij me in zijn borst laat huilen.

Na een lange tijd klopt er iemand op de deur. Ik laat Harry los en open de deur. Mark een van de security mensen van dit gebouw staat voor me. ''Ms. Rash we hebben een probleem. De sneeuwstorm is heel erg geworden en jullie kunnen niet naar buiten jullie zullen hier moeten blijven tot het is afgelopen.'' Verteld hij me. ''O-okay.'' antwoord ik. Mark draait om maar ik roep hem terug. ''Mark! kun je misschien een paar dekens en kussens zoeken bij de voorraadkast. Laatst zag ik er een paar liggen.'' Zeg ik. ''Ja tuurlijk.''

Ik draai weer om om Harry naar iets te zien kijken. Of course keek hij weer naar mijn kont. ''Wil je Darcy vast houden of liever naar mijn kont staren?'' vraag ik giechelend. ''mijn baby girl vasthouden.'' antwoord hij meteen.

We lopen de andere kamer in en kijken de kamer rond. Charlotte zit met Zayn op een bank zachtjes te praten en soms te giechelen. Niall is met Liam een spelletje aan het doen op de wii die in de kamer staat en Louis is Darcy aan het kietelen.

''Darcy!'' Roep ik. Ze rent naar ons toe en ik til haar op. ''Mama heb ik nu ook een papa net zoals andere kindjes?'' vraagt ze zachtjes. ''Erm..'' Zeg ik, niet zeker wetende wat ik moet zeggen. ''Ja.'' Antwoord Harry. Darcy's glimlach is groter dan ik ooit heb gezien. Haar ogen glinsteren en ze kijkt naar Harry. Harry heeft ook een glimlach op zijn gezicht.

Ik geef Darcy over aan Harry en ze knuffelen samen. Harry gaat op de bank zitten en neemt Darcy op schoot terwijl we met z'n allen wat tv kijken.

Charlotte en Zayn zijn onder een deken op de grond aan het slapen. Liam ligt op de bank. en Louis en Niall op de andere, Harry zit met een slapende Darcy op schoot tv te kijken terwijl mijn hoofd op zijn schouder leunt en ik langzaam in slaap val.

___________________________________________________________

Dus eerste hoofdstuk wat vonden jullie?

xx

My Baby Girl. ~ (Dutch One Direction Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu