hoofdstuk 17.

2.2K 105 11
                                    

Anna's P.O.V.

* 3 maanden later *

(dat betekent dat Eleanor nu 4,5 maanden zwanger is, niemand weet dat behalve Louis. En Charlotte 3 maanden zwanger is en iedereen weet dat.)

We zitten met z'n allen aan de grote keukentafel, Eleanor doet de laatste tijd zo anders tegen Louis. En ze gaat ook steeds vaker losse shirts dragen, meetsal oversized hoodies. Ik weet zeker dat ze zwanger is. Ik zag haar laatst trouwens uit de badkamer komen met een handdoek om haar heen, je zag een buikje. Geen dik vet buikje alsof ze teveel ging eten ofzo maar gewoon zo'n 'Ik ben zwanger'-buikje. (Lol)

Ik kijk de hele tijd naar alles wat ze doet, ineens merkt ze het en kijkt naar me. Ik geef een soort seintje dat ik met haar wil praten en ze knikt. We staan op en lopen de woonkamer in, ze gaat op de bank zitten en ik ga naast haar zitten.

''Eleanor, ben je boos op Louis?'' vraag ik.

''Een beetje.'' antwoord ze.

''Waarom?''

''Erm,nou..weetje.. Louenikhaddenseksennubenikal4,5maandzwangerenikwilhettegeniedereenzeggenmaarLouniet.'' zegt ze supersnel.

Ik kijk haar verbaasd aan, ''Wat?''

''Lou en ik hadden seks, en nu ben ik al vier en een halve maand zwanger. Ik wil het aan jullie allemaal vertellen, maar Louis wil dat niet en ik word er gek van om mijn kind te verbergen. Zo voelt het gewoon! Alsof Lou zich schaamt ofzo! Ik word er gek van.'' zegt ze en begint heel hard te huilen, ze snikt en maakt rare geluiden. Ik sla mijn armen om haar heen en knuffel metr haar.

''Anna! Ik kan hier niet tegen!''  snikt ze. Ik zucht en sluit mijn ogen. ''Ten eerste. Gefeliciteerd met kleineTommo. ten tweede; je moet het er met Lou over hebben, vertel hem hoe je je voelt.'' zeg ik. Ze knikt. Dan gaapt ze.

''Kom El, ik breng je naar bed.'' zeg ik en sta op, ik help Eleanor omhoog en ze veegt haar tranen weg, nog steeds een beetje snikkend.

''Laat zien!'' zeg ik vrolijk.

Ze giecheld en trekt haar hoodie een stukje omhoog.

''Wow El! Krijg je een tweeling ofzo?!'' zeg ik lachend.

ze giechelt en antwoord, ''Het is een Tommo, hè? Die zijn altijd groot.. Nou ja Lou is niet echt groot maar oke als we..- whatever laat maar. Je hoeft die info niet te hebben.. Hoe het maar bij die van Hazz.'' Ik giechel.

''Schopt ie al?'' vraag ik. Ze glimlacht en knikt. ''Daarom slaap ik 's nachts slecht, en ook omdat ik met mijn rug naar Lou lig en ik niet wil dat hij met me knuffelt.'' Ze zegt het laatste stuk heel zacht. Ik zucht.

''Schopt ie zoveel dan?'' vraag ik, en negeer het Lou-stuk. Ik wil haar vrolijk houden.

''Ja die Tommo's hebben echt TE veel energie.'' zegt ze giechelend.

 Ik pak haar hand en loop met haar richting de keuken. Iedereen kijkt meteen op als we binnenkomen.

Ja of nee?

Ja.

Nee, dat moet ze zelf doen.

Godver, JA anders weten ze het over 4,5 maand pas als der freakin' water breekt.

''Eleanor heeft een groot nieuwtje.'' zeg ik.

Eleanor kijkt me vragend aan, en ik knik. Ik zie een frons op Louis gezicht en kijk hem best boos aan hij kijkt omlaag en staat op, om naast Eleanor te komen staan.

''Erm.. Ik ben zwanger, al 4,5 maand.'' zegt Eleanor. Danielle staat op en loopt de kamer uit, daarna Liam. Niall en dan Zayn en Charlotte. Darcy glimlacht en gaat op en neer in haar kinderstoeltje. ''YAAAYYYYY!!!!!!!!!!!!" blijft ze maar zeggen.

Harry staat op en loopt naar Lou en Eleanor toe, terwijl ik Darcy uit haar stoeltje til en haar op de grond zet.

''Ze komen wel terug.'' zeg ik.

''Ja.'' zegt Harry.

''BABY! BABY! BABY! BABY!'' Roept Darcy vrolijk terwijl ze op en neer springt en met haar handjes klapt, Dizzy komt de keuken inlopen en schrikt zo erg dat ze weer wegsprint. Darcy springt in Louis armen en Louis begint met Darcy mee te doen.

Harry, Eleanor en ik lachen om ze. Dan wordt Darcy moe en begint te huilen. Ik kijkl op de klok, 2 uur. Ze kan wel wat slaap gebruiken. Ik pak haar over van Louis en kus haar wangetje. Ik pak Harry's handen sleep hem mee naar boven.

Ik gaap wel 30 keer terwijl we Darcy haar kleertjes uitdoen en haar Hello Kitty pyjama aandoen.

( http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66537940&.locale=nl )

Ik leg haar in haar bedje en gaap nog een keer, Darcy wordt rustiger en kijkt me aan met haar groene ogen. ''Mama. Kom je bij mij slapen?'' Ik schud mijn hoofd en kus haar op haar voorhoofd. Ik stp opzij en Harry kust haar ook op haar voorhoofd en zegt, ''Love you Baby Gurl. Slaap lekker.'' we lopen de kamer uit en ik doe het licht uit.

Harry pakt mijn hand en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. ''Wil je ook even naar bed?'' vraagt hij. De laatste dagen heb ik veel moeten werken, uiteindelijk ben ik ontslagen. Waarom weet ik niet, maar ja. Ik vind het wel goed zo.. Ik heb er trouwens ook helemaal geen zin meer in.

''Ja.'' antwoord ik, Harry neemt me mee naar onze kamer en ik trek mijn kleren uit, daarna doe ik een wit broekje aan met een zwart t-shirt. Ik klim in bed en ga tegen Harry aanliggen. Hij ligt op zijn zij met zijn handen om mijn middel.

''Ik heb morgen een verassing voor je.'' zegt hij zachtjes.

Ik knik, half inslaap gevallen. Hij kust mijn voorhoofd.

''Ik hou van je Anna.'' Ik mompel iets onverstaanbaars terug en val inslaap.

My Baby Girl. ~ (Dutch One Direction Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu