Hoofdstuk 2.

3.5K 140 11
                                    

dankjewel voor de lieve comments :) op het eerste hoofdstuk!

Nu al 2 votes! dankje.

Oh and btw kijk m'n favoriete 1D interview.->

Fan me?

________________________________________________________________________________

Hoofdstuk 2.

Annabella's P.O.V.

Ik werd wakker op de grond. met mijn hoofd op een kussen en een deken. Ik dacht aan gisteren, toen ik Harry weer zag en Darcy eindelijk haar vader ontmoet had. En nu zitten we vast in dit kantoorgebouw door een sneeuwstorm.

Ik opende mijn ogen en zagdat ik helemaal alleen was. Shit. Ik schoot omhoog en hoorde iemand lachen. Ik draaide me m en zag Harry en Darcy inde deuropening.

''Mama!'' Zei Darcy vrolijk. Harry zette haar op de grond en ze rende naar me toe met haar armen open. Ik knuffelde met haar en keek naar Harry.

''Vind je het nog steeds erg om alleen te zijn?'' Vraagt hij. ''Soms.''Antwoordde ik. Darcy zat op mijn schoot terwijl Harry en ik aan het praten waren.

''Ik heb je gemist.'' zegt hij ineens. ''Ik jou ook'' zeg ik.

''Wil je het weer opnieuw proberen? voor Darcy?'' Vraagt hij zachtjes. ''Erm. Misschien later.'' antwoord ik. Wat als hij me weer achterlaat? Dan laathij niet 1 gebroken hart achter, maar 2.

''Mama. Papa. Darcy.'' Mompelt Darcy zachtjes als ze tekent. Ik loop naar de tafel waar ze aan is gaan zitten met Niall en Liam en kijk naar de tekening met een paar krassen erop. ''Niall. Liam.'' zegt ze als ze er nog een paar tekent.

''Dat is een mooie tekening Darcy!'' Zegt Harry. Zayn en Louis komen de kamer inlopen. ''Zayn. Louis.'' Zegt Darcy en tekent weer 2 strepen.

''Mama! kijk nu hebben wij ook een familie.'' zegt Darcy waardoor ik tranen in mijn ogen krijg. ''Ja.'' antwoordde ik. Harry kijkt me aan en loopt naar me toe. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. ''En een papa net zoals andere kleine meisjes.'' zegt ze waardoor er een traan over mijn wang rolt.

''Darcy ga je mee kijken voor leuke speeltjes?'' vraagt Niall.''JA!!'' roept Darcy blij en de jongens nemen haar mee naar buiten. ''Wacht. Waar is Charlotte?'' vraag ik. ''Ze is naar beneden. Bij de receptioniste vragen wanneer we weg kunnen. Ze wachten tot de sneeuwstorm minder is en dan halen ze de sneeuw weg voor de deur zodat iedereen naar buiten kan. Alle werknemers zijn er namelijk ook.'' antwoordt hij. ''Oh oke.''

''Anna, waarom heb je nooit over Darcy verteldt? of me gebeld? '' Vraagt Harry als we op de bank gaan zitten. ''Ik wilde je het niet laten weten. Niet terwijl je met andere vrouwen en meisjes aan het daten was. En ik dacht dat het beter was voor Darcy om niet te weten wie haar vader was, als ze het zou weten en je zou optour gaan zou ze superverdrietig zijn en dat wilde ik niet. Ik wilde haar niet laten voelen wat ik gevoeld had.'' zeg ik zachtjes.

''Maar je had het mij kunnen vertellen. Ik zou haar hart nooit breken. En ik zal jou hart ook niet meer breken!'' zegt hij.

Ik kijk in zijn ogen en sluit de mijne terwijl onze lippen elkaar aanraken. Na een tijdje haal ikmijn lippen van zijn lippen af en draai me om. Ik zie Charlotte met haar telefoon staan en hoorde mijne pingen. Ik pakde roze iPhone op en kijk naar het scherm.

* 1 nieuw bericht. *

Ik open het bericht en zie dat ze een foto heeftgestuurd van mij en Harry terwijl we kussen.

Ik glimlach. ''Dus wanneer kunnen we gaan?'' Vraagt Harry. ''Dat weet ze nog niet, ze blijft maar zeggen 'als de storm voorbij is.' Nou pas maar op dat ik haar dalijk niet in een storm...-''Charlotte wordt onderbroken door Zayn. '''Hey Babe.'' Zegt hij tegen haar waardoor ze begint te blozen.

____________________________________________________________________________

I know het is kort maar ik heb nog een ander verhaal waar ik mee bezig ben en ik heb ook veel hw.

Thanks for reading.

vertel me wat je ervan vindt?

fan me alsjeblieft?

xx

My Baby Girl. ~ (Dutch One Direction Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu