Pov Harry
Mate! Mate! Gilt Quin in mijn hoofd. Louis rent op me af. Mine... Watta....
Pov Audrey
Mine gromt Louis. Oh my cupcakes... Louis en Harry zijn mates... Ineens snap ik het. Harry is 18 en Louis 20. En Harry is net 18 geworden! Harry had gewoon nog geen contact gemakt met zijn wolf... Maar dan is mijn ship sailing!!!! LARRYYY
Pov Harry
Louis rent op me af. Allemaal tinteltjes en schokjes gaan door me heen als hij me aan raakt. Wat he hell is happening...
Toch voelt het fijn om bij hem te zijn. Louis is je mate!! Dat betekend zielsverwant, een soort van voorbestemde liefde!! Ohhh... Hij is zoooo hot... Quin!!! Oke... hij is hot as f. U-um... zegt opeens iemand. Ik kijk en zie Audrey met schitterende ogen naar ons kijken. SHIP! Schreeuwt ze ineens. Ik moet lachen.
Maar Louis kijkt haar aan alsof hij haar elk moment achterna kan gaan. Ze kijkt uitdagend naar hem en dan...........Is ze weg. Zomaar uit het niets is ze weg... Louis lijkt het te begrijpen en krijgt een grijns op zijn gezicht. En voordat ik het weet vliegt hij weg. HIJ VLIEGT WEG!?!?!?! O MY TACOS! Dat is dus echt cool... Ik wil hem achter na.... zegt Quin in mijn hoofd. Ik ook... En voor dat ik het weet schiet er een boom onder mijn voeten omhoog.
Ineens sta ik boven de bomen en zie ik Audrey en Louis rondvliegen.
Ik ga in kleermakers zit zitten en kijk naar hun "gevecht." Pas als ze mijn kant op komen zien ze mij.Pov Louis
Ik schiet de lucht in met mijn krachten en laat Harry achter. Ik zie Audrey al vliegen en zoef naar haar toe. We racen een beetje heen en weer voordat ik Harry ineens op een boom zitten.
Hoe kom jij daarop!! Schreeuw ik naar hem in de verte.
Als ik bij hem aankom bij de boom aankom is Harry al opgestaan.
Ik weet het niet. Ik wilde jullie achterna en opeens verscheen deze boom onder mijn voeten.
Dan is dat je kracht! Je hebt je kracht gevonden!! Roept Audrey.
Wat bedoel je? Vraagt Harry.
Iedere weerwolf heeft een kracht, Louis zijn kracht is bijvoorbeeld lucht. Er zijn 5 soorten krachten, vuur, water, natuur, lucht en helingskrachten. De laatste is erg zeldzaam en kan ook voorkomen bij een weerwolf die al een kracht heeft. Maar de meeste weerwolven hebben 1 kracht. Er is een uitzondering, dat is het moonchild. Het moonchild heeft alle krachten en zij heeft ook nog twee extra krachten. Is mijn antwoord.
Maar wie is het moonchild dan? Vraagt HarryPov Audrey (ik wissel te veel...)
Maar wie is het moonchild dan? Vraagt Harry. Oh shit... Uhhhh... Ik?
Jes bitches!! Nieuw hoofdstuk omdat iemand daar naar vroeg! Hopelijk vind je dit leuk! Met dit iemand bedoel ik trouwens niet jou Lily! Maar oke, ik probeer zo vaak mogenlijk te schrijven maar ik heb niet heeel veel inspiratie... Hulp zou ik erg accepteren!
Byeeeee!!!
JE LEEST
Geadopteerd door 1D?
WerewolfHejj! Ik ben Audrey en ik ben 17 jaar oud. Ik heb bruin haar en een mix tussen grijs, groen en blauwe ogen. Ik leef vanaf mijn 6e in een weeshuis. Ik zit er dus nog steeds... Nu denk je vast: Je bent weg gedaan door je ouders of je ouders zijn omgek...