Ze land perfect op 2 benen en rent super snel naar het bos. Ik race naar beneden. We moeten haar inhalen!
Pov Louis
Ik ren gelijk naar beneden. Het kan me nu niet schelen dat ik sneller ren dan mensen. Jaja mensen! Ik ben een weerwolf. Van Alpha afkomst! Mijn element is wind dus ik kan extra hard en ik kan vliegen. Ook wind besturen en windstromen regelen. Maar weer terug naar de situatie. De jongens rennen achter me aan maar zijn niet zo snel al mij. Ik ben al buiten en zie Audrey naar het bos rennen. Ik ren er achter aan. Ze rent ook super snel zeg! Al snel hoor ik de jongens niet meer en ren ik nu in mijn eentje achter Audrey aan. Ik begin te hijgen en ga langzamer rennen. Al snel zie ik Audrey in het bos verdwijnen. Shit. Ik stop met rennen en hoor na een paar minuten (!) de jongens al komen. Ik loop naar ze toe. In het bos zeg ik met een paar pauzes er tussen. Ik ben nu echt uitgeput. Jij kan echt snel rennen! Roept Naill. Hoe dan! Gewoon een conditie hebben? Zeg ik. Het klinkt meer als een vraag maar ja... We moeten Audrey gaan zoeken! Zegt Harry. Ik ga naar het bos en de jongens volgen me. We spliten op en als de jongens ver genoeg zijn verrander ik in mijn pikzwarte wolf. Ik volg haar geur maar langzaam vervaagt die... Gelukkig is de geur niet ouder dan 10 minuten. Opeens ruik ik een andere geur. Een rogue. Gromt mijn wolf Max. Ik grom ook. Wat doet deze wolf op mijn teretorium? Ik volg de geur. Ook deze geur is niet ouder dan 10 minuten. Ik race de geur achter na en kom uit bij een open plek. Op die open plek ligt een zwarte wolf met witte poten tot en met haar buik. Alsof ze door witte verf is gelopen. Ik grom. Ze schrikt op. Verander.
Pov Audrey
Als ik het bos in ben ren ik nog een tijdje door in mensen vorm. Al snel verander ik naar mijn zwart met witte wolf. Ik ren verder tot ik een open plek zie. Ik ga daar liggen. Hier vinden ze me nooit. Veel te ver in het bos. Maar na ongeveer 10 minuten hoor ik een grom achter me. Ik schrik op en kijk recht in de ogen van een pik zwarte wolf. Verander gromt hij. SHIT. Een Alpha... Ik vertrek geen spier want ik ben toch sterker dan iedere wolf. VERANDER brult hij nu. Ik krimp in een en verander. Ik denk dat de Aplha ook veramdert is want ik hoor in plaats van 4, 2 voeten op me af komen. Ik kijk langzaam naar de persoon. Dan krijg ik de schrik van mijn leven en deze jongen precies hetzelfde. L-louis? Ben jij...? Ja. Jij ook! Maar waarom kon ik je niet ruik... hij stopt midden in de zin en blijft naar mijn arm staren. Dat kan niet... hoor ik hem mompelen. Dan trekt hij me in een knuffel en ik hoor hem snikken. Whats happening? Vraagt Pien. Geen idee Pien... Geen idee. Als Louis me los laat heeft hij rode ogen van het huilen. Audrey... Je- je bent mijn zusje... zegt hij dan. Zusje? Ik kijk naar mijn pols waar de groene armband omheen zit. De armband nie Lou me gaf voordat hij ging vechten. Ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen. Ben jij echt...? Dan is deze van jou... Ik geef hem mijn armband. Zo word mijn tatoe beter zichtbaar maar ja... Louis kijkt naar de armband en duwt hem terug naar mij toe. Hij is nu van jou. Zegt hij. Als hij hem om wilt doen kijkt hij naar mijn tatoe. De tatoe die aan geeft dat ik moonchild ben. Welk element heb jij vraag ik aan Louis. Wind. Zegt hij. En jij? Shit... Ik heb ze natuurlijk allemaal... Uhmm... Herken je dit? Ik laat hem mijn tatoe zien. Uhm... Wacht...... Ben jij het moonchild?!?!
-------------------
Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj mensjes! Nieuw deeltje! Jeej! Ik weet dat ik gek ben... Plezier met lezen! Ik weet ook dat je dit deel al gelezen hebt als je dit ook leest...
BUBAAAAAAYYYYYI hope u like it!
JE LEEST
Geadopteerd door 1D?
Kurt AdamHejj! Ik ben Audrey en ik ben 17 jaar oud. Ik heb bruin haar en een mix tussen grijs, groen en blauwe ogen. Ik leef vanaf mijn 6e in een weeshuis. Ik zit er dus nog steeds... Nu denk je vast: Je bent weg gedaan door je ouders of je ouders zijn omgek...