Lütfen hikaye sonu yazıyı okuyun cidden çok önemli!
Dinlediğim müzik bedenime hükmetmeye başladığında ben sadece gülümsedim. Oturduğum parke zeminden kalkıp dev aynanın karşısına geçtim.
Vücudum benden bağımsız hareketler yapmaya başladığında kendimden geçmeye başladığımı hissettim. Nefes aralığım gittikçe daralmaya ve bedenin yorulmaya başlamıştı. Şarkı hala devam ediyordu ama sonlarına gelmiştim.
Sıra son harekete geldiğinde bacaklarım birbirine çarptı ve ben kalçamın üstüne sertçe düştüm.
" *** ah çok acıdııı!"
Savurduğum küfürle ne ara geldiğini bilmediğim sunbaem konuştu.
" Dansta iyisin ama biraz dilini tutmalısın. (kıkırtı) Son harekette sağ ayağını daha önce atmalısın aynı anda ikisini atmayı deneme dansı daha dikkati izlersen o farkı anlarsın. Bundan sonra daha dikkatli ol."
dedi. Yanıma geldi ve elini uzattı. Bir an tereddüt etsemde elini tutup ayağa kalktım. Bana göz kırptı ve gitti.
Ben mi? Yok canım hala ayaktayım ama biraz daha burda kalsaydı bu sefer kaldıramazdım. Sonum hastanede biterdi.
Çantamı topladım ve kapüşonlumu giyip maskemi taktım. Telefonumdan CLC-Black Dress açıp. Pratik odasından çıktım. Saat geç olmuştu. Yurda gitmem gerekiyordu.
Bu şirkete girmek için çok çabalamıştım ve yabancı olduğum için daha çok çabalamalıydım. Şartlar sertti ve rakiplerim zorluydu. Tabi Koreli stajyerlerin çıkış yapma olasılığı -bizden daha az çalışsalar bile- fazlaydı.
Bunları düşünürken aşağı inmiştim bile binadan çıktım ve otobüs durağına yürüdüm.
Her ne olursa olsun pes etmeyecektim. Çıkış yapacaktım.
Seeelaaammm jfpdj Şimdi diyceksinizki 'lan bu malın zaten yarım kitapları var niye yine kitap yazıyo?' ben uzun hikayede iyi değilim bunu fark ettim bu kitapta kısa kısa hikayeler paylaşıcam ve siz konu beğenip alıp kendiniz uzununu yazıcaksınız. Bazen işin içinde Kore olucak bazen olmıycak. Önce bikaç bölüm yazıp öyle tamamen yayımlıycam. Haaa bu arada aklıma geldikçe yazcam tabiii ilham perileri her an tepemde değil ki benim! Hadi bay bay 👋✌ HAAAA BİDE İSTERSENİZ VOTE VERİP YORUM ATA BİLİRSİNİİZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Tanelerinin Sonsuzluğu
Short StoryBaşlığın afili olmasına bakmayın. Kısa hikayeler var içinde fikir bulamayanlar için kitap fikirleri yani ✌😊 ~İsmini içindeki 'Kar Taneleri' isimli hikayeden almıştır.