Visa diena nelindau is kambario, bet garsai dauzamu indu ir nesuprantamo rekimo nenutilo per visa nakti ir dar kita ryta girdejau rekima. Mane tai nervavo, del visko kalta mama ji laiku nesuvalde patevio, o dabar to padaryti neimanoma. Gerai buvo tik tai jog prasidejo vasaros atostogos. Nereikes eiti i mokykla, pasakyciau jog ten pragaro skyle, bet mokykla rojus paliginus su mano namais. Staiga prie savo kambario duru isgirdau patevio rekima.
Mes turim jos atsikratyti ji gadina mum gyvenima.
Mama kaip visuomet apsiverkusi tiliai priestaravo.
Mielasis gal nereikia to daryti? Ji greitai pati is cia iseis.
Patevis tik dar labiau pakele balso tona.
As tave myliu, bet neleisiu jai gadynti musu gyvenimo, per ja visos bedos. Jos savizudybe, gaila jog nesekminga, mokykla, kuriai isleidzeme per daug pinigu, o ka ji nuveike, kad mum padeti, tik sedi visas dienas kambary, bent namus sutvarkytu.
Ak jis norejo jog as mirciau! Gerai man nusibodo visas jo sitas meslas. Islekiau is kambario ir is visu jegu jam trenkiau. Kadangi jis girtas ir vos pastovejo mano smugis ji isverte is pusiausviros ir jis dribo ant grindu. Dabar as pradejau rekti kaip nesveika.
Tai as jum trugdau gyventi? Jus net neisivaizduojete kaip man trugdote. Man jus nesat tevai, jus man esate didziule uzgriuvusi geda.
Patevis atsistojo ir jau ketino man trenkti.
Trenk zinoma parodisi koks esi silpnas.
Jis tik nusisuko i mama kuri visa ta laika stovejo prisispaudusi prie sienos ir tyliai kukciojo.
Mes vezame ja dabar ir nenoriu girdeti jokiu priestaravymu. Turi desimt miniciu susikrauti savo daiktus.
Mama su pateviu nusisuko ir nuejo i svetaine, girdejau jog patevis kazkam skambina, bet tai manes nedomina. Ilekiau atgal i kambari ir kaip pamisus pradejau krauti i savo juoda milziniska lagamina graziausius vasariskus drabuzius. Pasiemiau higienos priemones, kompiuteri ir kitokius elektrononius prietaisus.
Greiciau vazuojam. Gali atsisveikinti su namais daugiau cia nebegrisi.
Jis tikriausiai juokauja.
Tu tai vadini namais? Tai paskutine skyle ir as maziausiau i ja noriu grizti.
Daugiau jis man nieko nesake. Mes isedom i masina ir pradejom vazuoti i nezinia.
YOU ARE READING
Sapnai
RomanceSi istorija apie mergina kurios atsisake mama ir paliko psihetrineje ligonineje. Ten mergina sutinka vaikina. Kaip toliau klostisis jos gyvenimas suzinosit skaitidami istorija SAPNAI! Jeigu skaitote palikite komentaruose savo nuomone. Didelis DEKUI!