Jus turbut juokaujat! Blogiausiu atveju tikejaus, kad tevai mane nuvez pas teta, bet tai!! As neturiu zodziu! Jie mano, kad as beprote ir nori uzdaryti tarp keturiu baltu sienu su tikrais beprociais!
Stai ir atvykom.
Pasake patevis. Jus ka nusprendet pasigydit?
Ne mes nusprendem tave pagydit.
O aciu sventom morkom jau galvojau, jum kazkas negerai, jog susiprotejot esantis visiski beprociai! Jus negalyt manes cia palikti, as nesu beprote.
Na daugiau pasukauk tikrai supakuos tave.
Tu man neaiskink ka man daryti! Vezkit mane is cia! As nesu beprote!
Pradejau trankyti patevi. Jis uzlauze man rankas todel negalejau jam suduoti. Prie musu pribego du gan raumeningi ir simpatiski vyrukai, kabinciau jei ne ju daktaru apranga. Melini marskiniai ir tokios pat spalvos kelnes. Jie ciupo mane uz parankiu ir pradejo vikti link durnuskes iejimo. Kiek turejau jegu pradejau muistitis ir rekauti, kad mane paleistu. Bet tai jiem buvo nemotais. Specialai atpalaidavau kojas ir dabar jie mane vilko. Vienas atsiduso ir staigiu judesiu persimete mane per peti. Atsisukes i kita pasake.
Atnesk jos daiktus.
Kitas vyrukas tik linktelejo ir nuejo prie mano tevu. O as ir toliau stengiausi pasprukti, bet mano pastangos buvo bergdzios. Is tos nevilties susukau.
Tu gal maziau sportuok! Per tavo tuos kalnus neiseina pasprukti!
Jis tik nusikvatojo ir poto pridure.
Su tavim nebus liudna.
Tai aisku, kad nebus, koki tusa padarysim, pasvesim kaip reikalas.
Daugiau jis nieko neatsake. Po kiek laiko manes nesimo pagaliau sustojom ir jis mane pasodino ant lovos kazkokiam tai kambari.
Sveika atvykus i naujus namus.
Pfff kalbek uz save. Kam cia namai, o kam pragaras.
Patikek nebus cia jau taip blogai.
Taip kaipgi ne sedeti tarp durniu mano hobis.
Pagaliau kitas vaikinukas atnese mano daiktus, padejo salia lovos.
Isikurk, pailsek, o veliau pas tave ateis tavo daktaras.
Laukiu nesulaukiu.
Tie vaikinukai apsisuko isejo is kambario, o kas geriausia dar ir durys uzrakino. Na ka manes laukia tikrai linksmas gyvenimelis.
YOU ARE READING
Sapnai
RomanceSi istorija apie mergina kurios atsisake mama ir paliko psihetrineje ligonineje. Ten mergina sutinka vaikina. Kaip toliau klostisis jos gyvenimas suzinosit skaitidami istorija SAPNAI! Jeigu skaitote palikite komentaruose savo nuomone. Didelis DEKUI!