Bu aynı kısmı ikinci defa yazışım kısacası acım büyük :[
****Can****
Locaya doğru ilerliyoduk ama herkes bize ters ters bakıyo bu hayra alamet değil :( En sonunda loncanın kapısından içeri girdik.Djkgdhlvfhjcskl orman yiyen orangutan görmüş gibi bakıyo lan bunlar :D
Multiyi burda açın ve dinleyerek devam edin.
-Arkadaşlar bunlar; Kumsal,Gülsüm, Can ve Çağrı :)(Lucy)
-Eee bunların büyüleri ne peki :) (????)
-Ne büyüsü????? (Gülsüm)
-Hani şu kendinizi korumak için olan!!! (Bu sefer söylryen se üstsüz dolaşan,siyah saçlı bi' embesildi)
-Ne yani şimdi biz sihirbaz mıyız??? (Kumsal, sen hiç Harry Potter izlemedin mi be yavrusu??)
-Hey Allah'ım!!!!(????)
-Oha bunlar da mı müslüman????! Nasılsın mü'min kardeşim? :D (Kumsal)
-Bunların aklında bi sorun mu var??!! Wendy nolursun al şunları bi kontrol et... D:
Sonra adının Wendy olduğunu öğrendiğim kız bizi beyaz bi odaya götürdü yani revire -_- Kız bişeyler yaparken biz Kumsal'la gözlerimizi pörtletip onu izliyoduk.Yoksa...Bu kız...BÜYÜ MÜ YAPIYO????? Allam... (hayır korkmuyorum -_-)
Kontrol ettikten sonra Allah'a şükür bişi çıkmadı.Sonra başka bi odaya doğru gitmeye başladık anladığıma göre Master'ın yanına gidiyomuşuz büyülerimizi öğrenmek için...
*Odada*
İlk başta bize adlarımızı sordu sırayla isimlerimizi söyledik.Ardında başka biri daha geldi ama onu göremiyoduk!!! O Master'ın adı da Mavis miş.Bi çeşit büyü yaptı ve sonra güçlerimizi söylemeye başladı.
-Gülsüm senin büyün 4 element büyüsü.(Neee?!! 4 element mi??? O.O)
-O ne demek??? (Gülsüm)
-Yani suyu, toprağı, havayı ve ateşi kullanıp kontrol edebilirsin ^-^
-Can seninki Telekinezi.
-Tele ne?
-Telekinezi yani bir şeyleri beyin gücüyle kontrol edebilirrsin.
-Harikaymış :D
-Çağrı seninki uçma ve ışınlanma ve Kumsal seninki müzik
-Tamam(Kumsal ve Çağrı )
-Peki o zaman bu loncaya katılabiliyo muyuz?? (Gülsüm ♥)
-Tabii ki de katıimak istiyosanız Mirajane'nin yanına gidin o ne yapıcağını bilir.
-Peki Mirajane nin görünüşü nasıl??(Kumsal)
-Beyaz saçlı ve çok sempatik biri.
-Tamam teşekkür ederiz :) (Gülsüm)
*Normal*
Geri döndüğümüzü farkettirmeden Mirajane nin yanına gittik gerçi tam kadro olarak değil Çağrı gördüğü anda ışınlandı oraya Gülsüm de uça uça gitti bizse Kumsal la yürüye yürüye pardon kalabalıktan sürüne sürüne gittik -_-
-Pardon Mirajane biz de Locaya katılcaktık da Master sana gelmemizi söyledi :) (Gülsüm)
-Peki adlarınız ne? :) (Mirajane)
-Can
-Gülsüm
-Kumsal
-Çağrı
-Tamam hadi gelin benimle(Mirajane)
Bir ofis gibi bi yere geldik.
-Peki Fairy Tail armasını nerenize dövme olarak bastırmak istiyorunuz ^-^ (Mirajane)
-Elime (Kumsal)
-Sağ omzuma (Çağrı)
-Sol omzuma
-Koluma (Gülsüm)
Mirajane sırayla dövmelerimi yapmıştı ama niyese bunlar acıtmamıştı...Garriiiiiiiiippp :\ Ardından işimiz bitince direk Natsu ve Lucy'i bulmaya gittik ama Erza diye kızıl saçlı bi kız göreve çıktıklarını söyledi biz de diğerleriyle sohbet etmeye başladık hatta en sonunda Gülsüm'le Gray kavgaya bile tutuştular sonuç: Gray az kalsın kül oluyodu :D Bi yarım saat sonra Lonca nın kapısı açıldı Natsu ve Lucy geri dönmüşlerdi ama yanlarında garip mavi bi kedi vardı...
Luna bu gün çok cömert davrandı gençlerp kıymetinizi bilin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Öküzü Fairy Tail Macerası (Fanfic)
AdventureBildiğiniz Yaz Öküzü kitabının karakterleri anime severlerin çok iyi bildiği Fairy Tail animesinin içine ışınlanıyor! Ama sadece bu kadar da değil ışınlandıkları zaman büyü güçleri de elde ediyorlar! •Gülsümün büyü gücü: 4 element (ayrıca normal...