okul ve hayatımın hezimeti

153 2 2
                                    

diğer bölümde de 3 konuyu 3 satırda harcadığım için ileriki bölümlerde geri dönüş yapıcam ne kadar detay o kadar zirve!! (çöküş oluyor da neyse)

şimdi bir arkaşıma dedim (tabiki adını demiycem :D ) o okuyunca küfürlü yazamıyorum haır hayır tabiki geri döneceğim 

şimdi bitches (istediğim şarkıyı bulmıyorum ) buldum götler 

okul yaklaşıyor okul tavsiyeleri (gece gece konu gelmiyor ) vereceğim 

şimdi kızlar için erkek gibi davranmak önemli kollardaki kıllar bir erkek yanınıza gelip benimkinden çok diyecek kdar olun! (gocuntuma bölüm buldum haah) bıyıklarınızı almayın bakım yapmayın kısaca

erkekler doğal kızlar güzeldir desede bakımlı olacaksınız tamam makyajı badas boyana yapmayın ama fazla doğallıkta zararlı (bir gocuntuma bir de diğer bölüme konu buldum hahah)

konuyu dağıtmadan abi bir kızı erkeklerden ayıran özellikler 

kibardır

zariftir

küfür etmez

güzeldir

narindir

(araya 2 şey ekliyecektim siz bulun bunlarıda)

sadıktır (anne baba sözü dinler)

meme popo -yada göt- vardır

bakiredir(bu ne alaka diyenler bir erkek biriyle sikişirse ooo kanka millisin artık kız yaparsa orospu.  o kadar sapık arkadaşım var  ateşli olsun ama bakire olsun abi bu boktanlık nedir götünüze sokun bunları yani -gocuntuma ekliyeceğim -Allah gocuntuma bölüm eklememi istiyor-)

yani gördüğünüz üzere kimse erkek gibi kızları sevmez (arkadaşla konuşurken unuttum ne yazacağımı)

yani siktiğimin toplumunun bize yüklediği şeyler nedir abi benim kocam bakire olmamı istememeli ya da kendisid ebakir olmalı hem sikişcek hem de sağlam isteyecek oldu amına koduğumun piçi... biriyle seks yapacak değilim(buradan da bakireyim diye bas bas bağırdım neyse tanımıyonuz zaten götler) ama geleneklerini benden çok önemseyen biriyle evlenilmez (evlilik tavsiyelerine geçiş : gelinlik seçimi boyunuz kısa ise kabarık etek almayın ki yer cücesi gibi görünmeyin mümkünse Gaga topukluları giyin ...  asdfgh)

bir dakika bu eziklik rehberiydi kafam karıştı -işemem gerek.s.s ben gldim (bokla ilgili şaka yapasım var)

burada hala okuyorsan 

okulda bakımlı olmamalısın ezik olmak için  kokun kötü olmalı kıyafet pis dağınık olmalısın saçını haftada bir tara 

 *bu sefer de bakımsızlıkla insanları uzaklaştır bebek

NASIL EZİK OLUNUR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin