Hej! sry fär dålig uppdatering men jag ska skriva mer nu. Jag har ändrat lite av namnen bara i berättelsen. Hoppas ni gillar kapitlet!!
-Daniellas perspektiv-
Hur kan han göra så här mot Frida.. Han måste ju vara en idiot som bara går och kysser en annan tjej.Jag petade på Frida som fortfarande va inne i sin telefon och hon kollade upp på mig.
"Vad är det?" sa hon snällt även fast hon såg irriterad ut. Men jag kollade bara bort mot bordet där Alex och den där jäkla bitchen satt och kysstes. Och helt plötsligt vänder Frida huvudet ditåt och blir tårögd.
-Fridas perspektiv-
Jag vänder huvudet för att se vad Daniella kollar på och hela min värld rasar. Där sitter Alex och kysser nån tjej med 5 kilo smink och världens uppushade tuttar.
Jag reser mig upp och går fram till honom och först blir han chockad sen hånflinar han och frågar "har du sett allt?" "jaa hur kan du göra så här mot mig?" viskar jag. "Har du sett hur du ser ut?! det är väl klart att jag väljer Erika istället för dig! Du vill ju inte ens knulla". Innan han hinner säga nå mer så har jag gett han en rejäl käftsmäll. "Aaaaj" kvider han.
"Det där ska du få för din hora, du kommer aldrig få en kille och du suger på att kyssas". "Ska vi slå vad om att om jag går fram och kysser nästa kille som stiger in genom dörren kommer han vilja följa med mig hem efter?" "Okeej".
Efter en minut ungefär öppnas dörren av den finaste killen jag någonsin har sett, "gå dit nudå" viskar Alex och hånflinar. På två sekunder har jag gått raka vägen fram till killen och tryckt mina läppar mot hans, först blir han chockad men tillslut kysser han tillbaka och han lägger sina armar runt min rygg o jag mina runt hans nacke. Det är som att allt runt omkring bara försvinner och det slår gnistor.
-Okänds perspektiv-
Äntligen är vi framme i Söderhamn och just nu står vi utanför donken. "Kan ni skynda er lite, jag är kissnödig" säger jag till dom andra som är skit sega med att knyta skorna och sätta på sig jackor. "Men om du är så kissnödig så kan du ju gå in före oss" "Okeej men skynda er in sen"
Jag öppnar dörren in tll donken och plingan ovanför dörren plingar till, och jag skulle precis skynda mig in på toa men innan jag hinner blinka har världens snyggaste tjej kommit fram till mig och tryckt sina läppar mot mina. Först vart jag chockad men hennes läppar va så underbara så jag kysste snabbt tillbaka. Efter ett tag drar hon sig tillbaka och jag kände direkt att jag saknade hennes läppar.
När jag kollade runt där inne så såg jag att alla kollade på oss och att mina kompisar hade kommit in. Helt plötsligt går hon fram till en kille som kollade på mig med en mördarblick och smällde till han på käften och sa "Det är slut och kom inte om en vecka o säg att du vill ha tillbaka mig igen, som du gjorde sist för du kommer aldrig att få tillbaka mig". Oxå vände hon sig om och kollade på mig med tårar i ögonen och sprang ut ifrån donken. Två till tjejer smällde till den där killen och sprang efter henne.
Det ända jag tänkte på just då va att jag inte tänkte låta henne gå så jag sprang oxå efter, och när jag kommer ut ser jag att hon springer mot tågstationen så jag springer det fortaste jag kan fram till henne och drar in henne i en kram.
-Fridas perspektiv-
Jag springer med tårar mot tågstationen och tänker att jag lika gärna kan hoppa framför tåget precis som Tristan gjorde, då kanske jag får träffa han igen. Helt plötsligt känner jag två armar som drar in mig i en kram och jag känner direkt doften av han jag kysste inne på donken. "Såja du behöver inte gråta nå mer, killen där inne är en skitstövel vad han än har gjort som fått en så fin ängel att gråta" viskar han mot mitt öra. Jag fick ett leende på läpparna och försökte kontrollera min andning o sluta gråta.
"Vad heter du?" frågade han med ett leende. "Frida dudå?".
----------------------------
Det här kapitlet vart inte så bra men jag försökte få det så bra som möjligt. Jag ska skriva ett kapitel till veckan men jag kommer inte lägga upp kapitel så ofta.
Nu ska jag hem till min kusin med min mamma o syster o hennes pojkvän och vi ska äta där och ha singstar kväll. Men jag hoppas ni får en lika rolig kväll som jag kommer ha.
HEJDÅ :D
YOU ARE READING
He was there when nobody else was
Teen FictionSå det handlar alltså om mig Frida det mesta är verklighetsbaserat eller vad man säger men lite är ju påhittat (om ni undrar vad som är riktigt fråga mig på kik @fridahirsimaki) menmen det handlar oxå för det mesta om mitt liv men det handlar också...