-Levente-
Miután el mentünk Lucától, haza mentünk és jobb ötlet híján játszani kezdtünk a tv-én.
-Hé.. Levi.-szólalt meg Bence halkan
-Mondjad.
-Honnan tudtad, hogy szereted Lucát és ő is téged? - ezen kérdésen kicsit meghökköltem és ezért megállítottam a játékot, hogy Bencére tudjak figyelni és egy normális választ tudjak adni
-Sehonnan. - válaszoltam egyszerűen amire Bence rám kapta a fejét
-Mi az, hogy sehonnan? - kérdezte értetlenül
-Ahogy mondom. Csak beszélgettem vele, néha flörtöltem és meg történt aminek meg kellett. Találkoztunk és tetszett a stílusa, a viselkedése, a személyisége és, hogy keménynek akarta mutatni magát mikor törékeny. Luca engedte, hogy az legyek mellette, aki vagyok, ezért nem akartam magára hagyni és úgy látszik ő se engem, mert hozzám jött. Akkor már tudtam, hogy ő az enyém. - Bence csendben figyelt és végül el gondolkodott - Be jön Klaudia?
-Nem, nem! - kezdett hevesen tiltakozni - Azt mondta, hogy legyek az aki lenni akarok és ő elfog fogadni.
-Bence sajnálom, hogy nem voltam melleted, csak nekem is nehéz és inkább utáltam mindenkit és leszartam mindenkit. Nem vagyok, nagyon érzelgős, szóval jók vagyunk? - mutattam felé az öklömet és ő mosolyogva ökölpacsizott velem.
Furcsa dolog a család, de jó, hogy van.-Luca-
Anya mindent hallani akart ami eddig történt és az egy hosszú történet. Főleg, hogy mindig közbe szóltak.
-Le feküdtetek? - kérdezte apa aggódva
-Nem. - válaszoltam kicsit feszengve
Anyával rengeteget beszélgettem, ami nagyon jó érzés volt. Apával meg játszottunk a tv-én és poénkodtunk. Este haza mentem Levihez, mert hát a ruháim ott vannak. Meg lepődtem mikor Levi és Bence szét terülve fekszenek a kanapén, körülöttük szanaszét nasi és röhögve néznek valamit.
-Sziasztok fiúk, látom elvagytok. - nevettem rajtuk
-Szia baby! - pattant fel Levi és szorosan magához húzott egy csókra
-Én elmegyek fürdeni addig takarítsatok fel. - távolodok el tőle és földre mutatok
-Rendben. - mondja Levi egy nagy mosollyal, ami nekem gyanús, de inkább megyek a fürdőbe.
-Levente-
A tesómhoz fordultam egy gonosz vigyorral.
-Tesó kérlek szépen takaríts valamennyire össze, amíg én megyek..szórakoztatni a barátnőmet. - megse vártam a válaszát, csak mentem Luca után. Mikor be nyitottam fehérneműben állt a kád mellett.
-Levi te.. - akart le cseszni, de bele folytattam a szót egy csókkal. Kezemet a derekára simitottam, míg a szerelmem a tarkómra helyezte a kis kacsóit. A heves csók csata közben a fenekénél fogva fel emeltem, Luca a lábait a derekam köré fonta.
-Mit is akartál mondani? - kérdezem egy gúnyos mosollyal, mire Luca meg forgatja a szemét és le veszi rólam a pólót, majd folytatja a csókolózást. Mellettünk van a mosógép, szóval rá raktam Lucát és a nyakához hajoltam. El kezdtem puszilgatni a nyakát és egy kicsit meg is szívtam, erre Lucából egy jóleső sóhaj tőrt fel. A kezeim a hátára vándorolnak és ki csatoltam a melltartóját. A mellkasát végig csókoltam és végül el értem a melléhez, ott is csókolgattam és meg szívtam. Luca nyögdécselt és bele túrt a hajamba, amit meg is húzott, erre morogtam egyet. A drágám ki nevetett majd meg szívta a nyakam. Folytattam a puszilgatást a hasán és el értem a bugyijához. Fel néztem rá a bele egyezésért, mire ő maga húzta le. - Miaz kicsim be indultál?
-Fogd be. - szól rám mire fel nevetek
-Luca-
Levi villantott egy önelégült mosolyt majd kicsit be rogyasztott. Most mit.. Hirtelen meg éreztem a nyelvét a hüvelyemben és csiklómon, aminek hatására egy elég nagy nyögés hagyta el a számat, plusz meg karmoltam a lapockája szélét. Szisszent egyet és egy mérges pillantást kaptam, amitől meg ijedtem. Bosszú képpen gyorsabban kezdett kényesztetni és már majdnem elmentem, amikor abba hagyta. Fel egyenesedett és a fülemhez hajolt.
-Ilyen könnyen nem leszel túl rajta. - dörmögi be indultan. A tekintetem lejebb vándorolt és meg láttam a szürke mackó nadrágon keresztül, hogy Levi eléggé ágaskodik. Szóval le ugrottam a mosógépről és le húztam a nadrágját a boxerével együtt, meglátva a hatalmas férfiasságát. A döbbent Levire ugrottam.
-Most te jössz. - suttogtam a fülébe és játékosan meg haraptam a fül cimpáját. A szerelmem nem habozott belém helyezte a péniszét, de nem az egészet és lassan mozgott.
-Így jó? - kérdezi figyelmesen
-Csodálatos. - válaszolom gyorsan mielőtt kitőr belőlem egy nyögés. Levi el mosolyodik és szépen, egyenletesen gyorsolni kezd. Végül az egész méretét belém döfte és egy nagy nyögéssel meg könnyebültem, ahogy Levi is. Ja és véletlenül megint meg karmoltam a háta közepét. - Bocsi. - mondom zihálva
-Ezért ki elégítést kérek. - válaszol ő is pihegve, de a mosolya le vakarhatatlan. A válaszán fel kuncogtam, majd letett és le gugoltam a kis Levihez és kezelésbe vettem. Az életem a csapnak támaszkodott és nyögdécselt, ami baromi aranyos volt. Miután végeztünk fel egyenesedtem és Levi a derekamnál fogva magához vont és meg csókolt.
-Na elég volt, mert a végén lesz még egy menet. - húzódtam el tőle
-És az probléma lenne? - kérdezi egy kaján vigyorral, mire meg csókolom
-Ha most el lősz mindent, mi lesz éjszaka? - kérdezek vissza egy még perverzebb mosollyal
-Meg őritesz te lány! - puszil a homlokomra és át ölel
-Te is engem. - mondom a mellkasába és fel nevetünk. Fel nézek rá és észre veszem, hogy milyen folt lett a nyakán.
-Mi a baj? - kérdezi fel húzva az egyik szemöldökét
-Nézd meg a nyakad. - mutatok a helyre, mire meg fordul és bele néz tükörbe
-Az kemény, de nem annyira, mint te! - fordul vissza felém, mire értetlen fejet vágok és Levi tükörhöz enged. Meg láttam, hogy a nyakamon egy, a nyakhajlatomon egy és a mellkasomon is van egy piros folt ékelődik.
-Te nem vagy normális! - nevetve bele boxolok a vállába - Mennyünk zuhanyozni.
-Már azt hittem, hogy megse kérdezed. - le zuhanyoztunk és már törülköztünk amikor fel tűnt, hogy Levi pénisze csupasz és eddig is az volt. A tükörből láttam, hogy fal fehér lett az arcom. Arra gondolva, hogy óvszer nélkül szexeltünk.
-Luca jól vagy? - kérdezi aggódva és meg fogja a vállam
-Te idióta! Óvszer nélkül csinálsz fel?! - üvöltöttem rá, mire ő is le fagyott. Levinek is most tűnt fel. Hajamat hátra fogtam és le csúsztam a földre.
-Hé, nagyon sajnálom! Nem biztos, hogy terhes leszel. Ígérem többet nem fordul elő. - nyugtatott Levi és le gugolt velem szembe
-És ha terhes leszek, te meg el küldesz? - nézek rá könnyes szemmel
-Nem foglak, de nem vagy terhes. - ölelt magához.
Este valahogy ez az idióta még rá tudott venni egy menetre. Levi mellkasán feküdve, az ő illatával aludtam el.
Reggel arra keltem fel, hogy egy mély dörmögös hang szólóngat, mellé a hajammal játszik.
-Levi. - motyogom a nevét és nyitogatom a szemem
-Jó reggelt baby! - köszönt nagy mosollyal, bele nézek a kék szemébe és muszáj nekem is mosolyognom.
-Jó reggelt. - a takarót a mellkasomhoz húzva, kúszók fell hozzá és adok neki egy reggeli csókot. - Mindig így akarok feküdni és kellni. - mondja a csók után
-Én is, de most fel kell kelni. - akarok fel térdelni, de Levi magára húz, így semmi sem takar. Az arcomat közre fogva csókolgatni kezd.
-Mit szólsz egy reggeli akcióhoz? - érdeklődik a csókok között
-Inkább vegyél egy hideg zuhanyt kanos! - nevetek fel
-Luca, itt a hugod! - kiálltja kintről Bence
-Ezt még be pótoljuk. - mondja és egy szájra puszi után neki álltunk öltözni
YOU ARE READING
Anotalkos ismerkedés
Short StoryValamelyik nap az osztálytársam anotalkozott és jött az ötlet, de sok dolgot nem találtam ki, ezért ez egy oneshot lesz (vagyis az volt a terv 😂) . Nem akarom elhúzni. Váradi Luca a főszereplő, nagyon unatkozik, szóval felmegy az anotalkra. Ahol me...