Levi mosolyogva fel kapott és meg pörgetett.
-Ilyet...soha többé. - esek majdnem össze, de Levi el kap - Ó-ó!
Futni kezdek a wc-re és ki adom a gyomrom tartalmát vagyis a semmit. Eleinte víz jött majd a szörnyű sav. Össze szedtem magam majd ki léptem a fürdőből. Mindenki aggódva nézett rám. - Anya a család tagok téged is így néztek, gyere te idióta le kezelem a sebed. - Levi szó nélkül követett a konyha részhez. A pultra raktam a kötést és a fertőtlenítőt, a kezembe vettem a nagy mancsát amire rá száradt a vér. - Mit csináltál te barom?
-Mikor el olvastam a cetlit bele vertem a csempébe. - válaszol duzzogva
-Sajnálom. - fel nézek rá és le döbbenek, mert Levi mosolyog
-Semmi baj, de te takarítod le és ha haza értünk fel gyújtom azt a cetlit. - morogja majd homlokon puszil
Beszélgettünk vagyis elmeséltem, hogy hogyan tartottam titokban, hogy Milán tudta, stb. Levi hozta a böröndömet és haza mentünk. Amint be léptem le töröltem a vért és ahogy mondta Levi fogta az öngyújtóját és el égette a papírfecnit.
-Mostantól nem cigizel a közelembe és ha meg lesz a gyerek a közelébe se. - fektettem le a szabályokat, mire Levi magához vont és meg csókolt
-Igenis szerelmem, de rossz, hogy most 9 hónapig nem szexelhetünk. - erre a ki jelentésére nevetnem kellett
-Mi legyen a neve? - kérdezem el gondolkodva
-Ha lány akkor Léna. - jelenti ki
-Ő is l betűs legyen? - kérdezem nevetve
-Így hívták Bence anyukáját. - magyarázza meg
-Katona Léna, tetszik, ha fiú akkor meg Olivér! - mondom nagy mosollyal
-Miért Olivér?
-Így hívták a papámat. - Levi mindent értően bólint4 hónap múltán már szépen gömbölyödik a hasam, amit Levi imád és annyira óvó, védelmező lett. Ma tudjuk meg, hogy milyen nemű a babánk.
Izgazottan ülök a székben és várom, hogy meg szólaljon a doki.
-Gratulálok, kislány! - mondja kedvesen. Levi boldogan meg csókol.
-Léna! - kiált fel vidáman
Telt az idő és egyre nagyobb lett a hasam, egyre többet lettem rosszul és közeledett a szülés napja.Március 13-án indult be a szülés, délután 3-kor világra jött Katona Léna. Sírva fogtuk a kezünkbe Levivel, de ezek öröm könnyek.
Léna gyönyörű szöke hajú és kék szemű, nagyon csöndes és jó baba. Épp alszik, mellette fekszem és büvölöm. Levi fáradtan jön haza a melóból és mellé fekszik, a fejét a vállamra dönti és a jobb kezével át nyúl felettem.
-Két szemem fénye! - meg cirógatja a lányunk arcát majd meg csókol
-Most már nem lehet semmi baj, ha lesz is meg oldjuk! - mondom mosolyogva, miközben Levi haját simogatom és hallgatom ahogy a kislányom szuszogKöszönök szépen mindent! 😘😘😘
YOU ARE READING
Anotalkos ismerkedés
Short StoryValamelyik nap az osztálytársam anotalkozott és jött az ötlet, de sok dolgot nem találtam ki, ezért ez egy oneshot lesz (vagyis az volt a terv 😂) . Nem akarom elhúzni. Váradi Luca a főszereplő, nagyon unatkozik, szóval felmegy az anotalkra. Ahol me...